Swedish Spring Series 2516

2»

Comments

  • Är det bestämt om det blir någon spring series för 2517?
  • Jag fick priserna för vårens cup idag, och började såklart genast grubbla. Om det blir några turneringar kör jag gärna ett år till. Men om det finns någon annan som vill hålla det är det såklart kul med lite variation.
  • Pellevin wrote: »
    Jag fick priserna för vårens cup idag, och började såklart genast grubbla. Om det blir några turneringar kör jag gärna ett år till. Men om det finns någon annan som vill hålla det är det såklart kul med lite variation.

    minst en gbg-turnering blir det :)
  • Det börjar bli dags att inventera. Jag kommer sannolikt hålla en ny inkarnation av Nekronomikan Bowl, Bråck-Olle skall håll IGB (inte goth bowl) och så är det ingen tvekan om en Umeåturnering i början av våren. Lite tunnt för en Spring Series IMHO. Någon som har något att tillägga?
  • Bråck-Olle var fan det värsta jag varit med om :P

    glöm inte Melisqusbowl 2017.
    Team Cup har aldrig räknats in eller?
  • brocCooLi wrote: »
    Bråck-Olle var fan det värsta jag varit med om :P

    glöm inte Melisqusbowl 2017.
    Team Cup har aldrig räknats in eller?

    Hahaha sista raden är värd en +1
  • Det är oklart om det blir en team cup.
  • Pellevin wrote: »
    Det är oklart om det blir en team cup.

    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WHAT? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • NärkeBowl verkar vara på gång. Hamnar dock kanske i sommar...
  • Jättekul att NärkeBowl lever vidare. Men jag vill bara ha med turneringar som går under första halvåret.
  • Datum är som sagt inte satt och första halvåren innefattar ju en bit av sommaren så...
  • Kort fundering - varför inte förlänga säsongen?
    Swedish year series liksom. Finns väl ingen fall series?
  • Pellevin wrote: »
    Det är oklart om det blir en team cup.

    Låter allvarligt, vad kan vi göra åt det?
  • Jox wrote: »
    Kort fundering - varför inte förlänga säsongen?
    Swedish year series liksom. Finns väl ingen fall series?

    tror tanken är att det ska vara bestämt vilka tävlingar som räknas in och inte innan det hela drar igång. men @Pellevin får gärna rätta mig om jag har fel.
    imp wrote: »
    Pellevin wrote: »
    Det är oklart om det blir en team cup.

    Låter allvarligt, vad kan vi göra åt det?

    +1
  • Melisqusbowl är gärna med i spring series men turneringsdatum är inte bestämt ännu. Det kommer förmodligen att bli i slutet av maj som under förra spring series.
  • Hmm Nu lutar det åt en frontalkrock i turneringarna här i Göteborg. Skulle inte gBBg också vara i slutet av maj @brocCooli
  • Jag uppfattar att två frågor ställts som jag (åtminstone delvis) kan besvara.

    En serie kan sträcka sig över ett helt år, och den kan innefatta turneringar som inte är bestämda i förväg. Givetvis får vem som helst mer än gärna organisera en sådan serie. Men det faller inte mig i smaken. Jag vill veta vilka turneringar som ingår från början, och jag vill bara köra i sex månader.

    Team cup är fortfarande osäker, men den är inte avskriven. Det finns ett antal saker som måste redas ut innan allt är klart. Men just nu kan ingen garantera att den blir av, om inte någon helt annan arrangörsgrupp vill ta över.
  • mrselecta wrote: »
    Hmm Nu lutar det åt en frontalkrock i turneringarna här i Göteborg. Skulle inte gBBg också vara i slutet av maj @brocCooli

    Var inte broccolis i mars?
  • i år är den i maj @Skuld
  • Aj fan det va inte bra för mig
  • edited November 2016
    Får vi en närvaro på 20 coacher till DOUBT så går vi jämnt upp. Får vi fler coacher än så investerar jag pengar till en Buzzqvarna Cup 2517 i juni.
Sign In or Register to comment.