Mancunian Undivided - Chaos

edited September 2014 in Målade lag
Redan för den första BUBBLE-säsongen (kan det ha varit 2007?) började jag bygga det som senare kom att bli Mancunian Undivided. De låg i träda tills det dök upp nya bestigors i plast häromåret, varpå diverse lemmar slets loss för att göra plats för mer rustningsdelar, större axelskydd, bättre händer (från horrors), plastigare minotaur och fler huvuden. Därmed fick de också nytt färgschema, nytt namn och ny logotyp.

108.png

Mutationer är det som är kul med kaos, så i laget finns modeller för big hands (2+9), two heads (3+6), tentakler (7+16), prehensile tail (10), claw (4+8), extra arms (11). Laget kom fyra i BUBBLE7 i våras och ställde tappert upp i DOUBT5.

Diverse beastmen
(blev lite sunkig skärpa på gruppbilderna, fixar nya bilder asap)
1-4.jpg

5-13.jpg

Warriors (two heads, tentacles, claw, big hand)
En för varje kaosgud, som är på väg att "förvandlas" till respektive guds lesser daemon.
6-9.jpg

Minotaur
16.jpg

Alla beastmen har magneter i handlederna så att de kan hålla i bollen
3.jpg
2.jpg
11.jpg

Comments

• Jag mötte laget i DOUBT. Sjukt snygga göbbar!
  • Magnetiseringen är typ sjuk :D Bra jobbat! Dessutom är det underbart att du skriver upp vad de har för upgrades på baskanten!
  • Gillar dem skarpt! Riktigt fina mutationer med!
  • Tack för de vänliga orden. Skalade ner bilderna lite i väntan på tillfälle till nya. 2300px breda kändes lite väl tilltaget. Så mycket pormaskar i nurgleskinnet ska vi inte behöva se.
  • Fräckt!
  • Uppdaterade bilder med bättre skärpa.
  • Snyggt lag! Coolt att du bygger på dom allteftersom dom utvecklas! Tummen upp d=!
  • Tagit nya bilder för att lägga upp laget till försäljning. Om någon här är intresserad går det att lösa innan det går ut på tradera-auktion.

uNMI8nPl.jpg

zO0C9jcl.jpg

D3cwLbyl.jpg

diltQFyl.jpg

Y9izlWtl.jpg

Qmbz9rFl.jpg?1

9sZlUuHl.jpg
  • Vad hade du tänkt ta för detta lag? Jag har någon som är lite intresserad, i synnerhet eftersom det är med magneter.
  • Dessutom behöver du uppdatera lagets meriter i första posten =)
  • Jag vill ha 2000kr för detta lag. Kommer bli 1500kr i utgångspris om det går ut på tradera/eBay.
  • Sjukt snyggt lag!
  • Sålda!
  • Grattis till köparen!
Sign In or Register to comment.