Silly Season 3 - Extended Stunty
Nu är det dags att anmäla sig till Silly Season 3. Vi testar några nyheter denna gång (igen). Allt du behöver veta hittar du här: http://marmeladov.com/BB/SillySeason3.pdf.
Väl mött!
Väl mött!
Comments
Två frågor:
Fråga 1: Vilket Special Play-kort får man?
Fråga 2: Innebär detta att jag slipper räkna med mina cheerleaders och assistant coaches i mitt TV? Man kan ju önska. Det är ändå 60k vilket kan vara skillnaden på Chef eller inte-Chef.
2: Du får tyvärr välja mellan att sparka extrapersonalen och att ha högt team value.
@allaandrapådettaforum: Sprit gärna att Silly Season 3 är på gång så vi blir många deltagare. Turneringen är tre omgångar lång och går över julhelgen för den som vill.
Edit: Det är alltså redan gjort, även om mailets subjekt var om Säsong 18.
Anmäl dig senast nu på söndag klockan 20.00.
Tillåtna raser: Halfling, Goblin, Ogre, Underworld, Vampire.
Antal omgångar: 3
Säsongens längd: Från måndag 30 november till 10 januari 2016.
Special: Special Play! och Smells Goooood!
Special 2: MartinS och Pellevin är självklart med och tar de raser som färst personer tagit.
Läs alla regler i Pellevins länk överst på denna tråd.
Just nu är vi sammanlagt 4 anmälda!
Om jag går till slutspel har jag svårt att klämma in silly season. Den ena ska ju sluta på söndag och den andra börja nu på söndag.
Förstår intentionerna med ett datum då silly season börjar, dvs så ni kan lotta osv men hur görs det när det kan finnas ospelade matcher på söndagen i säsong 18 som kan påverka. Är commish striktare där sista omgången eller?
Funderar f ö på ett gobbolag..
Dessutom finns ju alltid fredagkväll på DOUBT
Kör gärna Goblin, så byter jag.
Absolut! Kul om du är med.
Vi blev till slut 8 lag.
1 Vampire
1 Underworld
1 Goblin
2 Halfling
3 Ogres
Jag fick också en kul mix, även om jag tror att detta var snudd på min sämsta lottning
Men vi möts igen @Zeke73
Kan du spela Tors 10/12 ?