WC15 resultat
Så var det över för denna gång. Både Broccoli och Jammydodger var nära att vinna bäst i rasen med fling respektive uworld, men till slut var Mago den enda svensken som fick med sig ett pris. På plussidan kan vi notera att numera är både Dragons och Melisqus rankade i top tio med undead respektive necro.
Det var iaf en himla skoj, och förvånansvärt välorganiserad tillställning. Tack till alla som hängde med, vi var 21 svenskar på plats, och det var ju bra.
Det var iaf en himla skoj, och förvånansvärt välorganiserad tillställning. Tack till alla som hängde med, vi var 21 svenskar på plats, och det var ju bra.
Comments
spelade 4-1-4 och den som vann bästa halfling (och stunty) hade 5-1-3.
bör också sägas att Lockmund inte heller var så långt ifrån att vinna bästa vampyr. tror det hade räckt om han vunnit sista.
Grattis till vinsten @mago såklart.
Såg att jag ligger på plats 104 som bäst i Sverigeranking, woop woop!
Och nu när nafwc3 har varit så vill vi se bilder på @Gimpens dvärglag
jag är absolut inte missnöjd med min prestation. första dagen gick jag 1-0-2, men med siffrorna TD 1-2 och CAS 1-3. hur är det ens möjligt???
Har absolut inget emot halflings (goblins som inte kan mutera däremot....)
Mitt eget resultat var en ordenlig genomklappning på slutet där de sista 4 matcherna var väldigt jämna som alla avgjordes av att jag slog dubbel etta i ett avgörande skede efter att i stort sätt inte missat något annat slag under halvleken... Ska man göra en Dodge för att göra mål turn 8 eller 16, (alternativt dodga den enda alven som måste dogda för att få en perfekt screen efter att alla andra har flyttat) och slår ormögon känner man sig lite matt, speciellt när det sker match efter match.
Hur som helst är jag extremt nöjd med lagprestationen då 15/152 var klart väl godkänt som resultat, 15 platser över rankingen innan turneringen. Även grattis till @Melisqus som bästa svensk (plats 40) och @Dragons som nu högst rankade svensk. Båda gick obesegrade genom arrangemanget.
Håller med till fullo. Tyvärr tycker jag att det avslutades väldigt dåligt med en otroligt utdragen och ostrukturerad prisutdelning efter en halvtimme med musik som var helt onödig.
ja!
Kommer bli bra det här