Tja är det nån som vill köpa lag på World Cup på Willy Miniatures? Dom har ett erbjudande 3 för 2. Ca 100eur/lag ord pris. Det blir väl 200/3 om vi blir tre som delar.
Jag är sugen på ett nytt lag om någon orkar frakta hem till mig!
Mythological Tomb Kings, Vampires eller Undead från Willys står högst på listan, så återkom gärna med vad som finns. BrocCooLi eller Inforthepain kanske kan ta med laget till GBG o betala för mig så swishar jag dom sen!
@pidpad. Det är slut på vampyrlaget. Men han sa att man kan betala på venue så får man samma deal så skickar han det på posten sen. Ge mig ett svar innan 15.
@kaju Jag kan väl helt enkelt säga att jag hoppar över att köpa nåt lag. För mycket att måla och fixa som det är just nu, så det får vänta helt enkelt.
Comments
Hittar du inte en tredje, kan jag tänka mig halflings också. (Fan vet när jag ska orka måla bara... men det är ett senare problem :P)
Mythological Tomb Kings, Vampires eller Undead från Willys står högst på listan, så återkom gärna med vad som finns. BrocCooLi eller Inforthepain kanske kan ta med laget till GBG o betala för mig så swishar jag dom sen!
@equlibiri. Ge mig ett svar innan 15.
Peter Wigstrand
Lundavägen 15A
23231 Arlöv
Det är ju det snyggaste vampyrlag jag sett, så jag skulle hamna där ändå