Fyllefärjebowl intressekoll.

OztOzt
edited October 2015 in Turneringar
Efter flera tillfällen då det nämnts att det vore kul med en turnering på färja så började jag nu kolla kostnad för ett sånt evenemang.
1665:-/pp för tallinkryss.
B-hytt
3-rätters gruppmeny
Middagsbuffé
2xfrukostbuffé
2 matcher bloodbowl på 6 timmar "konferens". Kan nog få till 2 till på hemvägen för låg kostnad.

Hur många tycker att det låter vettigt?

Comments

  • Kunde inte låta bli alternativ 3 eftersom det var bäst formulerat. Sanningen är nog ett true kanske..
  • edited October 2015
    Lysande potentiellt initiativ! Om det körs en helg i vår har vi fyra svenska turneringar, dvs möjligt underlag för en struktured series.
  • Möjligen om jag övertala sambon om att det blir en familjeutflykt så att jag tar med henne och Elias också, men jag är en smula skeptisk, även om idén är kul. Hur många timmar utöver blood bowlspelandet blir det? Hur mycket tid blir det i Talinn?
  • Jag väljer nog alternativ 4:

    "Nej, för det utgår från Stockholm vilket gör resan extra dyr för oss från andra sidan Sverige."

    Eller så går jag på comas linje o väljer alternativ 3 för att det var så sjukt bra formulerat! :D

    Skämt åsido så låter det som en rolig idé, och hade det istället varit Kiel-färjan från GBG så hade jag lätt varit på!
  • Det blir 6 timmar i Tallin, lagom att knata runt i gamla stan och äta fyllda pannkakor. Och hur mycket tid till annat det blir beror på spelandet.
  • @equilibri högst förståeligt! Och jag räknar kallt med mindre intresse än de flesta andra turneringar iom att det är lite annorlunda upplägg.
  • tog också alternativ 3. går ju ej att motstå???

    men riktigt nice idé!
  • Haha, ingen aning faktiskt men det låter rätt tokigt... :)
  • Ni bor ju fan allihop i Sverige. Vi här uppe i långtbortistanfrånalltsomärkul känner oss alltid förfördelade. Det är fusk.

    Så det så!
  • Men jag vill välja alernativ 1. Tallinn rules! Beer House ftw!
  • Vi kanske träffar på Roland, Lennart, Percy, Jan Banan och Lasse Kongo på väg dit! :D
  • Kul idé, men som @equilibri redan har sagt är det lite svårt för oss som inte bor i Stockholm
  • Boatbowl...
  • Helt för denna idé, dock så är det väldigt mycket kanske på om jag kan deltaga.
  • Torskbowl?
  • edited October 2015
    Sjörövarbowl
  • Arcbowl! Man måste ha med sig 2 spelare av varje sort.
  • Magnetiserande spelare och plåtbräde måste ju vara ett måste i sånt fall. Du vet "när sjön går hög står inga plastfigurer kvar. "
    Gammalt sjörövarcitat
Sign In or Register to comment.