Målare sökes
Tjo!
Finns det någon som är dum nog att tycka det är roligt att måla så får man gärna kontakta mig för uppmålning av lag. Självklart kommer kompensation att finnas för måleriet.
För närvarande finns Plastorcs, samt Scotlings som behöver sig en omgång.
Det finns även Plasthumans som är halvmålade vilket förmodligen betyder att man behöver måla om dem från grunden.
Finns det någon som är dum nog att tycka det är roligt att måla så får man gärna kontakta mig för uppmålning av lag. Självklart kommer kompensation att finnas för måleriet.
För närvarande finns Plastorcs, samt Scotlings som behöver sig en omgång.
Det finns även Plasthumans som är halvmålade vilket förmodligen betyder att man behöver måla om dem från grunden.
Comments
Söker också samma sak (och det finns kompensation här också), dock har jag lite mer att välja på. (Dock, hjälp Skuld först, då han var smart nog att fråga först).
Vad jag har liggande i lådorna är:
Black Scorpion Dwarfs (plus extra blitzer och blocker GW)
GW Wood Elves
Sarcos
GW Chaos Dwarf (2 Hthark som bulls)
GW Skaven (plus en bunt med muterade råttor)
Black Scorpion Humans (grundade vita, nästan alla har svarta skor och handskar, så långt jag kom innan jag insåg att detta är lösningen för mig, få nån annan att göra det)
GW Plast Orcs (plus några slumpmässiga modeller i metall)
Om någon prompt skulle vara jättesugen på att måla om ett brutalt uselt målat chaos lag finns det också, behovet är dock inte så stort då jag står ut att spela med dem.
Price for a team? Can you show some pics?