comixininos - Figurer

edited October 2015 in Köpa, Sälja och Byta
Hej

Mitt namn är Joakim och jag äger just nu en onlineshop som planerar att ta in lite olika saker. Just nu har jag pratat med Comixinos om deras Blood Bowl saker. Jag är nyfiken på hur stort intresset är för att köpa deras produkter i Sverige således spara en del frakt och kommer att försöka pressa priserna en aning så det kommer ut på marknaden här.

http://www.comixininos.com/

Här kan ni se deras figurer och skriv gärna om det är något speciellt ni önskar eller om ni har ett intresse att handla dessa produkter då och då.

mvh Joakim

Comments

• edited October 2015
    Intresse av Meiko Ratmen ink. Starplayers
  • Jag har tyvärr inget intresse för dem nu eftersom jag typ köpt att som jag saknade av just dem eftersom jag tycker de har det bästa utbudet.

Så om ni inte spanat in dem tidigare så rekommenderar jag att ta en titt för de har ett bra utbud.
  • Vi är några stycken som tänker starta upp en lokal liga och i stort sett alla behöver figurer till sina lag. Det som det snackas om just nu är framför allt fyra lag (orc, Wood elf, Nurgle och Chaos). Även Amazon verkar vara på gång. Det beror på pris och hur snabbt du kan leverera. Om vi hinner så drar vi igång med omålade figurer under mellandagarna då alla har tid (vi planerar givetvis att ha målade lag allt eftersom).
Sign In or Register to comment.