Är det bara på mobilen jag inte ser kategorier alls utan bara får upp senaste tråd? Detta kommer att resultera i att när underkategorierna blir aktiva så blir forumet helt omöjligt att använda. Eller kommer de underkategorierna vara osynliga om man inte aktivt valt att följa dem?
Om ni vill kan ni lägga till tLoEG, the League of Extraordinary Gentlenerds. Vi är ju iofs inte en öppen liga även om vi ibland plockar upp nytt folk. Men kan funka om någon vill ha kontakt med mig/oss.
Ja, om vi har någon här på forumet som vill ha den underkategorin är det klart vi skapar den. Min tanke har alltid varit att alla ligor som vill får en egen underkategori där de kan härja fritt.
SNUBBL - Sveriges Nyaste Utgåvan Blood Bowl League
Jag sitter i Ljungby men upptagningsområdet är väl hela Sverige då vi lirar digitalt på FUMBBL och välkomnar alla svenskar (eller egentligen hela norden, så länge de pratar iaf lite knackig svenska)
Comments
Svenska ligan förkortas ofta med SL på fumbbl som jag upplever det iaf.
Kan någon hjälpa oss med det?
Tacksam
Skulle man kunna få en SNUBBL underkategori - där jag kan lägga liga info osv. samlat @Mago
@Scisco Absolut. Vad står förkortningen för och var befinner sig ligan geografiskt?
SNUBBL - Sveriges Nyaste Utgåvan Blood Bowl League
Jag sitter i Ljungby men upptagningsområdet är väl hela Sverige då vi lirar digitalt på FUMBBL och välkomnar alla svenskar (eller egentligen hela norden, så länge de pratar iaf lite knackig svenska)
@Scisco Nu finns det en SNUBBL-kategori.
Toppen @Mago - skulle du kunna flytta tråden SNUBBL - FUMBBL liga, Säsong I - omgång 4 live! till underkategorin?
Javisst! Det är fixat @Scisco.