Underkategorier

edited December 2013 in Lokalt
Säg till om ni vill ha en underkategori för eran liga/geografiska lokation.

Comments

• SL på fumbbl?
  • Ska vi inte skriva ut SL till "Svenska ligan", har aldrig sett SL som förkortning förut, förutom inom sthlms lokaltrafik...
  • Kanske "SL- Svenska ligan" ?

Svenska ligan förkortas ofta med SL på fumbbl som jag upplever det iaf.
  • Bra förslag Coma, det blir tydligare
  • Done and done.
  • Är det bara på mobilen jag inte ser kategorier alls utan bara får upp senaste tråd? Detta kommer att resultera i att när underkategorierna blir aktiva så blir forumet helt omöjligt att använda. Eller kommer de underkategorierna vara osynliga om man inte aktivt valt att följa dem?
  • Hmm, det verkar som att default i mobilversionen är att man bara får upp diskussioner, inte kategorier. Något vi får kolla på.
  • Man kan välja att "unfollow" kategorier i alla fall, så det borde gå att lösa.
  • I diskussionsvyn syns väl normalt "allt, alla kategorier", medan kategorierna egentligen bara är filter av diskussionsvyn?
  • Om ni vill kan ni lägga till tLoEG, the League of Extraordinary Gentlenerds. Vi är ju iofs inte en öppen liga även om vi ibland plockar upp nytt folk. Men kan funka om någon vill ha kontakt med mig/oss.
  • ja men vi kör in DBBL - Dalarna Blood Bowl League med när vi ändå håller på då :)

• Borde inte http://sugs.obblm.com/ vara med också?
  • Ja, om vi har någon här på forumet som vill ha den underkategorin är det klart vi skapar den. Min tanke har alltid varit att alla ligor som vill får en egen underkategori där de kan härja fritt.
  • Vi önskar en ny kategori där Mafoc blir Malmö Blood Bowl League istället

Kan någon hjälpa oss med det?

Tacksam
  • I så fall kan ni lägga på BBL till tLoEGBBL också. :)
  • Jag har bytt namn på båda kategorierna, hoppas det var så ni menade. :)
  • Stort tack!
  • edited November 2021

Skulle man kunna få en SNUBBL underkategori - där jag kan lägga liga info osv. samlat @Mago

• @Scisco Absolut. Vad står förkortningen för och var befinner sig ligan geografiskt?

• SNUBBL - Sveriges Nyaste Utgåvan Blood Bowl League

Jag sitter i Ljungby men upptagningsområdet är väl hela Sverige då vi lirar digitalt på FUMBBL och välkomnar alla svenskar (eller egentligen hela norden, så länge de pratar iaf lite knackig svenska)

• @Scisco Nu finns det en SNUBBL-kategori.

• Toppen @Mago - skulle du kunna flytta tråden SNUBBL - FUMBBL liga, Säsong I - omgång 4 live! till underkategorin?

• Javisst! Det är fixat @Scisco.

Sign In or Register to comment.