Octoberbowl?

edited August 2015 in Turneringar
Varför har man inte hört något om detta i år? Vi från Skövde har ju varit taggade som tusan på detta sedan början av sommaren men inget har dykt upp. Lite tråkigt :(

Comments

  • Nej, OktoberBowl var en annan turnering som hölls på en pub och arrangerades av Henrik E.
  • Aha! Ibland lär man sig saker :D
  • Pidpad wrote: »
    Aha! Ibland lär man sig saker :D
    Jepp :)
  • Jag gissar att det inte blir någon ny Oktoberbowl i år. Det är synd, för det var på många sätt en väldigt kul turnering.
  • Jag skulle vilja påstå att det var en väldigt kul turnering på alla sätt.
    Förhoppningsvis blir det en OktoberBowl II i framtiden. Antagligen inte nästa år, då det blir EuroBowl i Sverige istället.
  • Ja, såg fram emot öl och BB på Bishops i gott sällskap i självaste Hufvudstaden.

    Snickrar ihop en egen portabel plan här som är tänkt att den ska invigas på bishops här i stan när det är dags men det är inte samma sak :/
  • Minnels wrote: »
    Ja, såg fram emot öl och BB på Bishops i gott sällskap i självaste Hufvudstaden.
    Men ni kommer väl till Stockbowl Cup?
  • Vi göteborgare vill att skövde crew ska fara dit! Styr upp nåt nu gubbar är ni goa!
  • Ohoj gott folk! Jag kan bekräfta att det inte blir någon Oktoberbowl i år. Den fantastiska Stockbowl-turneringen går av stapeln i Oktober i år, och kan varmt rekommenderas som ersättare (även om jag förstår att det känns outsägligt torftigt i jämförelse med Oktoberbowl!!).
  • En vänjer sig...

    Oktoberbowl har många fördelar. StockBowl bara en, arrangörerna ser till att den blir av. ;)
  • Touché! :-D
  • Jadå. Vi från Skövde kommer. Vi har bara inte anmält oss. Eventuellt dyker det upp två nya rekryter också. Ska bara övertala "herr jävelberg" att han inte ska göra något annat den helgen.
Sign In or Register to comment.