Varför har man inte hört något om detta i år? Vi från Skövde har ju varit taggade som tusan på detta sedan början av sommaren men inget har dykt upp. Lite tråkigt
Jag skulle vilja påstå att det var en väldigt kul turnering på alla sätt.
Förhoppningsvis blir det en OktoberBowl II i framtiden. Antagligen inte nästa år, då det blir EuroBowl i Sverige istället.
Ohoj gott folk! Jag kan bekräfta att det inte blir någon Oktoberbowl i år. Den fantastiska Stockbowl-turneringen går av stapeln i Oktober i år, och kan varmt rekommenderas som ersättare (även om jag förstår att det känns outsägligt torftigt i jämförelse med Oktoberbowl!!).
Jadå. Vi från Skövde kommer. Vi har bara inte anmält oss. Eventuellt dyker det upp två nya rekryter också. Ska bara övertala "herr jävelberg" att han inte ska göra något annat den helgen.
Comments
Förhoppningsvis blir det en OktoberBowl II i framtiden. Antagligen inte nästa år, då det blir EuroBowl i Sverige istället.
Snickrar ihop en egen portabel plan här som är tänkt att den ska invigas på bishops här i stan när det är dags men det är inte samma sak
Oktoberbowl har många fördelar. StockBowl bara en, arrangörerna ser till att den blir av.