Hypnotic gays vs miscellaneous monsters alphaspel torsdag 20:e mars.
@coma 13:e november? Flyr du från mina flygande snottar? Eller missförstår jag dig? 27:e eller 3:e spelar ingen roll för min del. Jag kan vara på plats hos alphaspel ca 17:30 bägge torsdagarna.
Mufflo: 13/3 var såklart det jag trodde att jag skrev. Jag spelar gärna så tidigt som möjligt efter din match 20:e. Vill ju hinna möta Duckwing och tvåla till Örebro ordentligt
Killabrats vs Terrorister från Tobiland Tors 20/3 på alphaspel. Terroristvampyrerna har bokat in en episk vinst. Dessutom är Thrallsen målade nu och smakar dubbelt så goth.
20140427 Matchplaneringen blev ändrad så den spelas i Ogreland i bakfyllepalatset Nifelhem. ~15 eller när alla Ogres vaknat och snotligs är funna. Nu ska det rullas trippelskallar i båda lagen och efter lite trippelputtar ska vi lära hammargudarna vad sidestep gör med frenzy.
Comments
Rotting Christs vs battalion of saints.
Idag 20140226 1700 Alphaspel.
@Muffloo: När kan du spela vår match? Torsdag 13/11?
@coma 13:e november? Flyr du från mina flygande snottar? Eller missförstår jag dig? 27:e eller 3:e spelar ingen roll för min del. Jag kan vara på plats hos alphaspel ca 17:30 bägge torsdagarna.
Mufflo: 13/3 var såklart det jag trodde att jag skrev. Jag spelar gärna så tidigt som möjligt efter din match 20:e. Vill ju hinna möta Duckwing och tvåla till Örebro ordentligt
The lost congregation vs Rotting Christs
20140316 I bakfyllepalatset. Sjukt praktiskt att bo ihop med sin motståndare.
Rotting Christs vs Bogville Princesses
20140328 Scandic hotell Borlänge
http://www.stockbowl.bloodbowlleague.com/default.asp?p=m&m=1285
Den episka matchen mellan de veka Hammer of the Gods och fantastiska Hungry hungry hippos.
20140427 Matchplaneringen blev ändrad så den spelas i Ogreland i bakfyllepalatset Nifelhem. ~15 eller när alla Ogres vaknat och snotligs är funna. Nu ska det rullas trippelskallar i båda lagen och efter lite trippelputtar ska vi lära hammargudarna vad sidestep gör med frenzy.