Svenska Stuntyligan

edited July 2016 in GOBBL
Nedlagd liga.

Comments

  • hoppar tyvärr av ligan. har inte ork för något organiserat spel just nu på det sätt jag trodde :(
  • brocCooLi wrote: »
    hoppar tyvärr av ligan. har inte ork för något organiserat spel just nu på det sätt jag trodde :(

    Tråkigt att höra, du får hänga med på lite spontanmatcher istället.
  • Gobbos with Ballz vs FerZum FunGus
    TD 3-0 Cas 6-1
  • Blir det nå`n andre vers eller ligger leegan nere?
  • Vi kan sluta nu så vann jag ;)
  • Hehe....och mina snotlings hamnar på andra placering ;-)
  • Jag är kvar i Götet och kan nog tänka mig att spela nån match nån gång ibland även om jag inte har engagemang med en liga för tillfället.
  • edited July 2015
    något som hört av @inforthepain sen han var aktiv här senast?
  • Jag kommer hålla till i usa några veckor till men tar gärna igen mina matcher när jag är tillbaka.
  • Inte hört av IFTP sedan jag o KOBOLDKUNGEN lirade sist, kanske utomlands?
    @Skoberget jag kan nog klämma in en match v.32 om du vill?
  • inte vad jag vet eller ser på fb. men kan stämma :/
  • alla kan ta det lugnt nu! @inforthepain har varit i Falkenberg ett par veckor :)
  • Har haft semester de senaste och har inte rört något som haft med bloodbowl över huvudtaget att göra men idag lurade Melisqus mig att ställ upp på en träningsmatch inför VM. Så tänkte nu när man fått bloodad tand måste man komma in i takterna inför höstens turneringar som jag ser grymt mycke fram emot. Jag tänkte piska på denna ligan lite att få några matcher spelade och efter brocCooLis avhopp gjorde jag om schemat lite så de är bara att lira på. Jag och Melisqus funderar på lira våran omgång 1 på fredag, beroende lite på när han kommer hem från sina äventyr men om någon är intresserad att vara spectator å ta en öl med oss är ni så välkommna. Ha de gött tills vidare!
  • Jag är jättesugen, men antar att ni inte är villiga att lägga matchen i 08-området.
  • @Pellevin: det går att pendla för att spela matcher :D
  • brocCooLi wrote: »
    @Pellevin: det går att pendla för att spela matcher :D
    Ja, det var precis det jag tänkte att ni skulle kunna göra :)
  • Med blodad tand går de undan och idag spelades den lite slöstartade ligans andra match där de blodtörstig strigoyanerna ställde upp mot de lite mer blodtörstiga Squig herdersarna. De var en jämn match där squigsen inledde sin offensiv med att skada en strigoyan på första blocken och kunde därefter sakta men måttligt säkert rulla in 1-0 målet i runda 7. Trots 2 turrns kunde strigoyanerna inte reducera då deras TTM offensiv, Lillen, låg och sov i KO-båset! Andra halvlek såg mörk ut för Strigoyanerna i Meanskin Greenskin då squigsen fick en blitz och satte hård press. För att ta sig ur den mörka situationen tog de till med hårdhanskarna och gjorde allt för att mosa herdersarnaa som försökte styra sina squigs till seger och i runda 15 slogs den sista herdern i herders from hell av planen och nu var det enbart några ledsna squig på planen som in skulle kunna stoppa offensiven. Strigoyanen Stefan "Fail" Nilsson missar pickupen i turn 15 och 16 och matchen slutar därmed 1-0 till herders from hell som därmed far upp i tabellen till en andra plats.

    Meanskin Greenskin vs Herders From Hell
    Td: 0-1
    Cas: 1-3
    TV: 1200-???


  • Så nu är tabellen uppdaterad, har inte eras lags tv, kan ni posta dem så uppdaterar jag tabellen igen :)
  • edited August 2015
    Man ska passa på att glöda medan man får på stryk som man brukar säga så vi drar omgång 2 nu medan vi håller på! I detta krafttag möter strigoyanerna angered snotsen som med en hård offensiv satte press och fick in 1-0 målet tack vare ett TTM play. Strigoyanerna fick en runda på sig men återigen låg Lillen och slappade i KO-båset så retur målet uteblev. I andra halvlek däremot drog de på hårt och redan i turn 2 så vart de mål för micro vampyrerna. Snotsen på offensiven cageade bollen och väntade på att bli knuffade på bollen för att sedan fånga den och med en ytterligare TTM sätta in 2-1 målet. Tuffa tag men Meanskin Greanskin kan fortfarande styra upp match resultatet, å på tre turns lyckas de springa in 2-2 målet då endast 2 troll och 2 snots stod för försvaret i FerZum FunGuz. Matchen slutade 2-2 och var en riktigt jämn å rolig match. Lite rolig fakta: detta var min 200de tabletop ligamatch så nu är det bara att ladda för 300 strecket!

    Meanskin Greanskin vs FerZum FunGuz
    Td: 2-2
    Cas; 4-3
    TV: 1240-1260
  • En av mina snots bättre matcher trots trollet Klaffs frånvaro, jo levlade två vagnar oxå räknade vi med det? Annars tv +40, tack för en goo match.
  • edited July 2016
    Nedlagd liga.
This discussion has been closed.