Köpes: Troll och lösa skavens

Jag har precis inhandlat ett gäng gobbos och skulle behöva komplettera så datt det kan funka som ett fungerande Underworld/Gobbolag utan proxningar. Är det någon har 1 eller 2 troll eller enstaka skavens (Linemen/Thrower/Blitzers) över och kan tänka sig att sälja dem? Det är ett väldigt stort plus om de är målade.

Comments

• Jag har ett troll som är någorlunda målat. Finns med i min underworld/gobbo tråd.

Du får det mot en läggmatch i valfri match.
  • Hmmm, en läggmatch säger du...
    Kan jag få den på krita? ;)
  • Tror jag har ett plasttroll från warhammer, grundlådan med dvärgar och gobbos över. Stentroll som håller i en dvärgstaty typ. Om jag hittar den så får du den mot att du någon gång i framtiden om du har något som ligger och skräpar skänker det till valfri person inom bloodbowlhobbyn. Alternativt så får du det andra småmoddade trollet när jag köpt ett mer passande tredje troll.
  • Thursablot: Tack, jag antar gärna utmaningen att skänka bort något till bättre behövande bloodbowlare. Finns det någon färg på trollet?
  • Mitt troll är ju föga spelbart. Stort och omständigt därför får du det på krita. Men ta vilket som.
    Står ändå bara på hyllan.
  • @Thursablot: det var det mest fantastiska byteserbjudandet jag sett! ska börja köra med den jag också från och med nu.
Sign In or Register to comment.