köpa - forest goblins

edited February 2015 in Köpa, Sälja och Byta
Här länge funderat på hur mitt ev. Goblin lag skall gestaltas. Då jag sedan "barnsben" har älskat forestgoblin-estetiken tänker jag nu försöka få tag på passande modeller på goblins och spindlar. Så ligger sådana gubbar och skräpar i dina lådor kanske jag kan få köpa dem av dig?

Comments

• edited February 2015
    Äger tyvärr inte en endaste liten figur men Goblin Spider Riders-reglerna var underbart hopplösa tycker jag. Tatoos underbara!
  • Vilka regler är det?
  • Jaaa du ... Jag har dem antingen på papper eller ngt word-dokument men det var regler för tre separata gobbolag. Nightgobbos hade ball and chain och squigs, forestgobbos spindelryttare och magiska tatueringar och vanliga gobbos hade pogo/chainsaw/bomber. Ska gräva i gömmorna.

Spindlarna kunde bli rädda om ngn föll omkull och fick AV-break inom ett visst antal rutor och då sprang de av banan. Annars red man på dem och då kunde de blocka med högre styrka typ. Från minnet.
  • jag kanske har några liggandes. vet inte hur många dock. men kan försöka kika på detta i helgen och återkommer med info.
  • edited February 2015
    Lard wrote: »
    Vilka regler är det?
    Det låter som stunty leeg-reglerna. De finns bl a på marmeladov.com/BB
  • Jag har någonstans liggandes den där grundlådan med gobliner och dvärgar i plast. Ska försöka hitta den om det är av intresse.
  • Thursablot wrote: »
    Jag har någonstans liggandes den där grundlådan med gobliner och dvärgar i plast. Ska försöka hitta den om det är av intresse.

Är det Forest gobliner, typ spiderriders så är det självfallet det.

• brocCooLi wrote: »
    jag kanske har några liggandes. vet inte hur många dock. men kan försöka kika på detta i helgen och återkommer med info.

Super. Man behöver ju inte så många till ett lag då alla bäckar små är av värde.

• Nånstans har jag såna, lite oklart var.
    Hittade den här tjusiga iaf:

Vx75Uy2.jpg
  • suncar wrote: »
    Nånstans har jag såna, lite oklart var.

Det där är ju guld, ffa om killarna som ska vara på kan uppdagas.

Warploque såg också intressant ut men det får vara plan B.
  • hittade dem till slut. men insåg då att jag troligen behöver dem till mitt chaos dwarf lag.
    osäker på om det blir någon över eller ej och lagbygget ligger lite på is så vet inte när jag vet om jag har några över. tyvärr.
  • funderat lite kring hur många hobgoblins en behöver i ett cd-lag. räcker väl med 4 st och eventuellt fylla på med någon journey? och eftersom det är journey så behöver de inte se likadana ut som ordinarie spelare. detta innebär att jag har tre spindlar över som du kan få @Lard.

det är den här modellen:
    http://img.photobucket.com/albums/v83/NoRemorse/GW Fantasy/SpiderRiders-1.jpg

själva goblinryttarna använder jag inte själv så där kan du få alla jag har, tror det är runt 6 st.
  • MBBL2 hade tre sorters goblinlag. Forest goblins och night goblins. Här är länken till de senare.

http://www.midgardbb.com/MBBLTeams/ForestGoblin.html

• brocCooLi wrote: »
    själva goblinryttarna använder jag inte själv så där kan du få alla jag har, tror det är runt 6 st.

Ryttarna vore super! Kan du ta med till Närke Bowl?
Sign In or Register to comment.