Datum StockBowl VI

edited February 2015 in Turneringar
Hej gott folk.

Vi funderar på att flytta datumet för StockBowl (Cup). De senaste åren har vi ju kört den strax efter EuroBowl, men i år funderar vi på att köra den under sommaren istället.

Vad tror ni om helgerna runt 25:e juli eller 8:e Augusti?

Comments

  • 25/7 borde funka. Det är klart tveksamt om jag kan vara med om det är 8/8 bland annat på grund av krock med medeltidsveckan, men jag är inte säker på att jag kan vara med om det är turneringen är i november heller.
  • Vecka 31 & 32 är körda för mig pga MTV (medeltidsveckan). Jag jobbar med Magikergränd (magikergränd.se)under veckan och det innebär att helgen vecka 31 är körd samt helgen vecka 32. Det vore väldigt synd att missa en av de bästa turneringarna på året! :(
  • Ah. Medeltidsveckan hade vi inte tagit med i beräkningarna.
  • Jag kan helgen kring den 25 juli men inte den 8 augusti.
  • så länge datumet meddelas i sådan här god tid så har jag nog inga problem oavsett när det blir. bör hinna klart med mitt lag också :)
  • Så länge jag har tid att planera in det går de flesta helger på året bra för mig.
  • juli/Augusti är generellt svårare än november. Jag kommer hursomhelst försöka komma
  • Jag tycker som @Lard.
    Ruggigt osäker om jag kan 25 juli.
    8 augusti vet jag att jag inte kan.
    Novemberhelgerna har jag lyckats hålla fria, än så länge
  • Jag gillar ju november bättre också.

    Sommaren gör man massa annat - utomhus.

    I november går det fan knappt att göra något kul utomhus. Då är tanken på en helg inomhus mycket enklare/roligare.
  • Som ovan, juli/augusti är svårare helger än november, men ska försöka att komma loss om den hamnar då. :)
  • edited February 2015
    @Jox: utomhus? vad är det för något? går det att vara där? :P

    nej men lite mer seriöst, går det inte att kombinera det @Jox sa om utomhus (även om jag inte förstår vad det där 'annat' är) och StockBowl, dvs utomhusturnering :D
    och då har jag den mycket hellre i juli/augusti än november.
  • Jag gillar att Stockbowl Cup är så pass stor och för att fortsätta ha maffigt deltagarantal ser jag den gärna sent.
    Sedan skulle jag iofs se åtminstone tre stockholmsturneringar under sommaren med. Det gör ingenting om det inte är massivt med deltagare.
  • Mest klättring och andra sådana där friluftsaktiviteter men även öldrickande grillning och bad. Samtliga aktiviteter som är roligare på sommaren.
  • Håller med @Jox öl och klättring kan krocka med annat på sommaren.
  • Tveksamt med november, men det finns en liten chans.
    Sommaren är tvärstop för mig.
  • Brukar hålla semestern BB-fri och den brukar infalla runt juli/aug, så jag ser hellre November.
  • November är bättre.
Sign In or Register to comment.