Köpa humanlag

edited February 2015 in Köpa, Sälja och Byta
Letar efter ett blood bowl original humanlag, plast eller metall kvittar(helst metall). Helst senare edition och gärna så komplett som möjligt (4blitzers, 4 catchers, 2 throwers och 6-7 linemen), men all/a info/erbjudanden är välkomna.

Tackar på förhand!

Comments

• På brittiska eBay finns just nu sju olika gwhumanlag ute. De har nog inte alla positionals, men är bra starter.
  • Tack, har koll på dem också, och ville sprida tentaklerna lite ytterliggare. :)
  • edited February 2015
    Jag har ett nästan komplett lag i metall av GWs 3ed Humanlag (The Marauders)

4 Blitzers
    2 Throwers
    2 Catchers
    6 Linmen
    Griff
    Zug
    Ogre från Black Scorpion

Allt är omålat eller strippat.

Intresserad?
  • edited February 2015
    @Pedda Definitivt. Kolla linemen och säg vad du vill ha för dem!
  • Lowkey wrote: »
    @Pedda Definitivt. Kolla linemen och säg vad du vill ha för dem!

Kom på att jag hade det uppskrivet på ett annat ställe (hade en annan intressent, men det blev aldrig av). Uppdaterade ovan. Det är 6 lineman

Jag skickar ett PM
  • Jag har bestämt mig för att behålla mitt lag.

Hoppas att någon annan har ett över
  • Som det framgår av konversationen är jag fortfarande på jakt...
  • Kan ha strömodeller över från 3:ed plastlaget en fick med i grundlådan. Ska jag kolla vad jag har? Lär vara långt från ett helt lag...
  • Gör gärna det! Kanske finns fler som har :)
  • Jag har nog också några figs ur lådan.
  • Säger som @mago har haft hela det humanlaget. Oklart vad som går att finna dock.
  • Alla som har ett fumbblkonto har enligt uppgörelsen att få spela spelet Bloodbowl i sin ägo och då känns 3:ed troligast. Så det går säkert att plocka ihop ett antal lag.
  • Lyckades vinna en auktion med humanlag på eBay just nu, så tackar för hjälp och visat intresse, men tråden kan (förhoppningsvis) stängas nu.
This discussion has been closed.