Stockbowl.se nere?

edited February 2015 in StockBowl
Jag kommer inte på stockbowl.se utan får ett felmeddelande om HTTP Error 500.19 - Internal Server Error. Får ni det också eller är det min dator som ballat ur?

Comments

  • Hela bloodbowlleague ligger nere.
  • Nu får man ett annat meddelande?
  • Finns det alternativ till Bloodbowlleague? Har för mig att det stått i ngn tråd, men en sökning på "bloodbowlleague" ger typ alla resultat, så det hjälper inte riktigt.
  • @helllstrom: Du menar om vi vill byta till en annan sida? Finns inget som är riktigt lika bra som jag har fattat det.
  • Ok. Trist. Personligen tycker jag att det finns delar som är mindre bra - från användarsidan. Att admins måste lägga in bilder, osv osv. Borde kunna utvecklas ett mycket bättre alternativ, tycker jag.
  • Bara en så enkel sak som att man inte kan se antal spelade matcher i ligakolumnen, utan man tvingas sitta och räkna.
  • edited February 2015
    Det finns mycket vi skulle vilja förbättra. Tyvärr verkar inte han som har hand om sidan vilja det. Jag tror att styrelsen ska försöka ligga på lite till och fortsätta försöka få igång ett eget projekt för att utveckla en sidan.
  • Verkar som om han missat att betala webbhotellet. Hoppas han fixar det snabbt...
  • Fast jag kommer åt andra bloodbowlleague såsom http://www.pebble.bloodbowlleague.com/ men inte stockbowl.bloodbowlleague.com

    Det är väl inte vi som missat att betala avgiften igen?
  • Vi var nere också. Jag sa till Casper så fixade han det asap
  • Nu är det uppe igen. Han fixade nog resten samtidigt.
  • Puuuuh.

    Det där påminner mig om känslan att vara utan snus, den tiden jag snusade.
  • Vi hade en spelad match som jag var tvungen att approva igen, så antar att det var en back up som laddades?

    Angående förbättringar och alternativa sidor, så kanske vi tillsammans kan ligga på honom lite. Håller med om att det finns ett par områden som verkligen kunde förbättras. Inte minst att man som commiss måste lägga in alla matcher individuellt. Borde vara fullt möjligt att generera en säsong genom att ex sätta; lag, antal möten, intervall etc.
    Men som sagt, om alternativet är att utveckla något eget så kanske det kan motivera Casper lite. ;)
Sign In or Register to comment.