Stockbowls organisation och organisationsbeskrivning finns nu att finna på vår hemsida under Miscellaneous-StockBowl gaming club-Presentation och beskrivning av StockBowls organisation.
Den finns uppdaterad på min dator. Av olika anledningar har jag gjort felaktigt val att vänta på vad jag skulle vilja lägga ut samtidigt. Jag beklagar att jag skjutit på det och lägger upp det jag har när jag kommit hem och fått det korrekturläst.
Värt att notera är att det efter styrelsemötet kommer en uppdatering angående commish och arbetsgrupper. Nu är den i alla fall uppdaterad till dags datum.
Ah, det är lugnt, ingen superstress. Ville mest kolla om det i protokollet gavs ett tydligare uppdrag till valberedning än det som stadgarna säger samt om jag eller Björn är sammankallande i valberedningen.
Och det är inga kingmaking moves på gång heller, men snart så börjar vårt arbete intensifieras (eller snarare startas faktiskt).
Min plan är att åtminstone delar av valberedningen kommer förbi nästa styrelsemöte (17/12) och som en punkt på dagordningen höra lite med er hur året har varit och vad ni har för förväntningar på nästkommande (förutom att det kommer att vara ett helt awesome bloodbowl-år med sjukt mkt naf-matcher i Sverige såklart).
Om det är nån som då vet med sig att den vill eller inte vill kandidera till nästa verksamhetsår kan den flagga för det då.
Typ så. För övrigt tycker jag att ni jobbar på kalasbra.
Comments
Tänkte påminna om årsmötesprotokollet från i våras (15/2), det borde ligga på hemsidan va?
Har Mooselord justerat ännu?
Och det är inga kingmaking moves på gång heller, men snart så börjar vårt arbete intensifieras (eller snarare startas faktiskt).
Min plan är att åtminstone delar av valberedningen kommer förbi nästa styrelsemöte (17/12) och som en punkt på dagordningen höra lite med er hur året har varit och vad ni har för förväntningar på nästkommande (förutom att det kommer att vara ett helt awesome bloodbowl-år med sjukt mkt naf-matcher i Sverige såklart).
Om det är nån som då vet med sig att den vill eller inte vill kandidera till nästa verksamhetsår kan den flagga för det då.
Typ så. För övrigt tycker jag att ni jobbar på kalasbra.
Jag är på det stora hela nöjd med vad styrelsen åstadkommit i år, men det finns såklart alltid förbättringspunkter.
För övrigt verkar det vara en bra och seriös plan för valberedandet.