NAF Blood Bowl World Cup Regler

edited January 2015 in Turneringar
Reglerna finns nu uppe, se: http://www.thenaf.net/wp-content/uploads/2015/01/World-Cup-2515-Rules-Pack.pdf

Man kan registrera lag från 30:e januari och fram till 8:e Mars. Efter det är det kört. Se nu till att åka på detta, det är något du inte vill missa.
«1

Comments

  • Någon som behöver en överårig, överviktig men inte bitter spelare till sitt lag?
  • Känner du en sån? :)

    Jag vill ha ett lag!
  • @mufflo bäst i euro open... Känn ingen prestationspress nu
  • Jaha @mufflo, skall vi slå ihop oss och jaga fler?
  • Om du klarar av att hantera en överhypad WE coach så! Eller vad jag nu väljer att spela :)
  • edited January 2015
    mufflo wrote: »
    Om du klarar av att hantera en överhypad WE coach så! Eller vad jag nu väljer att spela :)
    Perfekt!
  • Jag söker också efter ett lag. Kan spela vad som helst (tekniskt sett).
  • edited January 2015
    Duckwing wrote: »
    Jag söker också efter ett lag. Kan spela vad som helst (tekniskt sett).
    Inklusive basfiol och flöjt samt Allan?

    Är det ok att jag betraktar oss som tre i laget hittills?
  • Pellevin wrote: »
    Duckwing wrote: »
    Jag söker också efter ett lag. Kan spela vad som helst (tekniskt sett).
    Inklusive basfiol och flöjt samt Allan?

    Är det ok att jag betraktar oss som tre i laget hittills?

    Nå, vad som helst i den idévärld där Bloodbowl är allt som existerar :)
    Ja låt oss betrakta det så!
  • Förslag: kan vi inte låta alla lag heta "swebba Xxx", dvs om man vill att ens lag skall heta cool kids så kan det väl heta "SweBBA Cool kids"? Vad tycker ni?
  • Jag är emot
  • Tror inte vi får ihop ett lag från Malmö, så jag söker också efter ett lag, tänkte ge mig ikast med undead eller lizardmen.
  • edited January 2015
    Lagen ska väl representera olika platser?
    Namnmässigt, menar jag.
  • Nej det är helt fri namnsättning. Å andra sidan: "SweBBA Orsa Chapter " osv och att alla sedan har på sig mc-västar är ju ganska fett
  • edited January 2015
    @adhansa: kan vi räkna dig som spelare nummer fyra i laget som jag helt utan samråd med de övriga gett arbetsnamnet "dom andra".
  • Jag gillar idén med västar!
  • KaYue härifrån Örebro meddelar att han också är intresserad.
  • Jag tycker i vart fall det vore roligast om vi hittar något område som alla i laget känner att de vill representera.
  • Jag är intresserad att vara i ett lag om någon vill ha med en göteborgsk dalmas som spelar Norse.
  • Bra, då betraktar jag laget som klart: Pellevin, Mufflo, Duckwing, Adhansa, Kaju och MrSelecta är nu ett lag om ingen av dessa säger emot före måndag. Ok?
  • Brasklapp där, ena tredjedelen av short hairy wood var inte säker ännu. Ska se om jag kan få svar från honom. Jag kan komma med bagage.
  • Oj vad trevligt det lät! Kul grappar! :D
  • Han bangar, så vi kör!
  • Bra, då är vi sex stycken. Dags att ta itu med det praktiska: vilken ras spelar ni helst?
  • Ni har PM. :) så slipper resten massa spam :)
  • Jag spelar helst något Bashigt som typ Wood elves el. liknande...
  • coma wrote: »
    Jag spelar helst något Bashigt som typ Wood elves el. liknande...
    Och jag gillar att dodga med Khemri.
  • @Pellevin jag hade inte sett Mufflos post en minut innan. Annars är Khemris passing game inte så tokigt.

    Skall vi köra en öppen tråd för lagdiskussioner om vad folk tror är bra att spela och vilka builds som kan vara fördelaktiga för WC?
  • Jag är för den iden @coma!
Sign In or Register to comment.