Tack!
Det kostar ungefär 900 kronor om året med våran nuvarande server och domän i reda pengar att hålla detta forum uppe, inte några stora pengar precis men alla finansiella bidrag uppskattas.
@Pellevin har donerat 50 kronor till SweBBA, många tack för det!
Edit: Jag misstänker att många använder forumet via mobilen, då ser en inte paypal-donationsknappen och texten som finns längst ner på den vanliga varianten av forumet:
Swedish Blood Bowl Alliance drivs med donationer. Hjälp oss att hålla SweBBA uppe genom att donera. 50 kronor om året eller så vore väldigt uppskattat!
Swish till 076-3184149 går också bra. Mail till admin: magnus punkt lyrberg snabel-a gmail punkt com
@Pellevin har donerat 50 kronor till SweBBA, många tack för det!
Edit: Jag misstänker att många använder forumet via mobilen, då ser en inte paypal-donationsknappen och texten som finns längst ner på den vanliga varianten av forumet:
Swedish Blood Bowl Alliance drivs med donationer. Hjälp oss att hålla SweBBA uppe genom att donera. 50 kronor om året eller så vore väldigt uppskattat!
Swish till 076-3184149 går också bra. Mail till admin: magnus punkt lyrberg snabel-a gmail punkt com
Comments
@Jox har också donerat. Många tack för det!
Aha, och den fungerade också Tack!
@Jox, @pedda, @Duckwing, @Melisqus och @Frantic har alla donerat! Tack så mycket.
Den första vars användarnamn jag inte kan har donerat.
Tack, vem du än är!