Resplanerande sthlm-doubt.

OztOzt
edited December 2014 in Turneringar
Tänkte slänga upp en tråd för organiserande av resa till Umeå.

Än så länge vet jag bara att min bil fylld med Mago, JammyDodger, Betty och Linus åker dit.
Preliminärt boende på en scandic hotell för att ha lyx med frukost och så.

Det kanske går att organisera mer bilar, och jag kan frakta några i bakluckan på kombin på morgonen om någon tar tåg/flyg men vill dela hotell.

Comments

  • Vilken Scandic tog ni?
  • Ingen ännu, bara funderingar än så länge. Är en av dem bättre?
  • Jag flyger, bor hos kompis, och tänker hyra bil, vilket innebär att jag kan skjutsa några till flyget efter turneringens slut.
  • Jag flyger också så tar gärna lift till flyget :)
  • Jag och @Ozt har ju en bil var, så det är inte så svårt att utöka det projektet vid behov.
  • Som vanligt slår jag ett slag för att hyra minibuss om vi blir tillräckligt många.

  • khanmank wrote: »
    Vilken Scandic tog ni?

    Hotell Björken vore annars intressant om Venuen blir klar någon gång. Bump @Ikki.
    Är det en lågsäsonghelg kanske ni skulle kunna locka oss bort från våra scandicpoäng med en trevlig deal ;)
  • edited December 2014
    Är en av dem bättre?
    Varnar för Scandic Syd. Alla andra hotell i Umeå håller ganska hög klass, men Scandic syd är enligt min mening ett skabbigt truck stop i närheten av flygplatsen där det enligt otaliga rykten sker en hel del illegala affärer och koppleri.

    Vi får rätt så många besökare till vårt kontor i Umeå som bor på hotell och det är deras recensioner jag använder som underlag. Har förstått att hotellet blivit upprustat lite på sistone men jag har ändå svårt att helt lite på det.
  • edited December 2014
    Jag får hyra konferenslokalen på Hotell Björken utifall att den inte är bokad, därför det tar lite tid med bekräftelse, senast jag kollade var den ledig den helgen och jag får då boka den gratis(eller näst intill). Björken har också billigare rum under helger och det finns gratis parkering runt om. Frukost - Lunch och middag serveras på hotellet samt går det köpa diverse alkohol eller lättare förtäring(mackor, godis bl a) under dagen/kvällen, mellan 11:00-19:45.
  • Jag är intresserad om det dyker upp plats i en bil. Jag ska kolla mina möjligheter mer men definitivt intresserad.
  • Fick intrycket från @Purrelito att han också var intresserad av att följa med upp om det fanns plats i en bil.
  • Jag vill också med. Jag har ingen bil men kan sitta bakom ratten en del av sträckan.
  • Stareater wrote: »
    Scandic syd är enligt min mening ett skabbigt truck stop i närheten av flygplatsen där det enligt otaliga rykten sker en hel del illegala affärer och koppleri.

    Jag hittar ingen prislista. :(
  • Till
    Thursablot wrote: »
    Stareater wrote: »
    Scandic syd är enligt min mening ett skabbigt truck stop i närheten av flygplatsen där det enligt otaliga rykten sker en hel del illegala affärer och koppleri.

    Jag hittar ingen prislista. :(

    Menar du till de illegala affärerna eller till koppleriet?
  • Jag hittar ingen prislista. :(

    Bara att extrapolera från prissättningen på svarta börsen...

    http://www.havocscope.com/black-market-prices/
  • 9 Stockbowlcoaches har nu fixat resan dit via bil och tåg. Har hört funderingar från flera så tror vi blir tvåsiffrigt.

    @stareater se till att det finns lika många lokala coacher på plats nu!
  • @Ozt Det ser dåligt ut just nu. De ligger hemma på sofflocket och degar. Jag har gnällt på dem ett par varv, men jag ska ta och gnälla lite extra bara för din skull =)
  • Noterar att det är 11 anmälda coacher och 4 av dem är Umeå-coacher, så om ni är 9 så borde några av er skicka in pengar och era roster...
  • @Stareater jag kommer. Bestämde mig idag och har bokat resa/boende. Skall bara slipa på roster innan du får den.
  • @stareater även jag kommer, har lite samma huvudbry som coma, dvs har inte valt lag än riktigt
Sign In or Register to comment.