[Köpes] Warhammer bits

Jag fick just en liten ide för ett nytt projekt men jag behöver lite warhammer bits. Jag söker efter två sådana här banner dekorationer. Har för mig att man fick med dem i warhammmer fantasy orc boy regimentet. Länk till bild här

Jag behöver också 4st blodletter huvuden, här är en länk

Comments

• Hejsan, visste att jag hade en sån. Rotade runt i gömmorna igårkväll tills jag kom på att jag kört den som hjälm på en av mina Black orcs.

Hittade en sån här dock:

KwLHxox.jpg

Är det av intresse? Den är i metall så det blir lite klurigare att fix med den antar jag
  • Tack för att du tog dig tid och söka igenom din skattgömma :D men jag tror det blir enklare att skulptera från scratch ifall jag inte kan få tag på just den biten jag sökte.
  • Jo, det har du nog rätt i.
  • Hej igen.
    Hittade precis just den bannerdekorationen.
    Bara i ett exemplar dock, är den fortfarande intressant?
    Hade lagt den hos mina undead, lite oklart varför
  • Jovisst. Har de projektet på is tills jag fått tag i alla bitar. Kommer du till Narkebowl?
  • Jajjamen, tar med den då
  • Gott gott tack så mycke att du leta efter den :D
  • Har en annan bit jag letar efter. Den kom med warhammer chaos beastmen och marauder lådorna och ser ut så här:

http://s18.postimg.org/fvlsm9t9l/Head_zambier.jpg

Köper alla ni har eller byter om ni också letar efter nåt :D
  • Vilken årgång på Beastmen o Marauders?
    Har kollat igenom alla mina bitz från de boxarna och har inget som ens liknar den... (och har heller inte använt någon...)
  • tror jag kan ha någon/några liggandes.
    är det en du behöver eller fler?

har inte kollat än, gör det imorgon.
  • 8-10 st men med många bäckar små så kanske de går att lösa :D

Jag fick tag på mina via beastmen boxarna, från utgåvan före dessa beastmen:
    http://www.games-workshop.com/en-NZ/Beastmen-Gor-Herd

Jag är dock osäker på maruders men har för mig de också fick dessa till sina standardbearers då polaren hade flera stycken av dem i sin bit box så jag antog att han fick med dem då han köpte sina marauders.
  • jag hade en :)

lägger den bland mina darkisar som åker med upp till stockbowl om vi inte ses tidigare.
  • Tack så mycke :) ett steg närmare hehe
Sign In or Register to comment.