BUBBLE 9

edited December 2013 in BUBBLE
First Post om BUBBLE!!!

Kan som hemlighet berätta för alla som hänger på detta forum att nästa säsong överger jag de skadebenägna ödlorna och satsar på Khorne.

Comments

  • Jag kan avslöja två hemligheter. Den första är att jag lirar mina dvärgar i B9 eftersom de nu fått ny färg och har bott i en låda i över tio år så de behöver lite luft. Dessutom har jag börjat den långa vägen mot Sarcos/Lizardmen-lagets färdigställande så till B10 kanske...
  • Jag ljög. Jag lirar Ogres och jag spelade nyss min första match som Ogre-coach "på riktigt", dvs mot en människa och i vår liga. Och jag vann. Jag är så sjukt förbluffad att jag inte riktigt vet vad jag ska göra...
  • Grattis Mankan!

    Tycker att du ska fortsätta krossa lagen du möter, men kanske inte nödvändigtvis vinna som du gjorde mot Orksisarna, för det visar sig att lottningen gjort så att jag spelar mot alla lag direkt efter att du spelat mot dem.
  • Jag hoppas på att börja med bollen mot Juniorerna så att de bankas in fyra CAS runda 1 så jag har chans på den matchen också. Missade ju 4-0 mot Zoggarna.
  • Ingen idé khanmank. Alverna kan inte hantera boll, men slåss desto bättre. Noll Comp/TD men hela 3 cas!
  • Nä det är helt sant. Min stor råtta hade bollen lika många rundor som alla alver tillsammans :)
  • @Snow Har du rykryterat några högalver från laget @Khanmank hade till dina bollhanterare?
  • Efter att ha sett Snows Alver in action så kan jag säga att inte ens med AG5 så lyckas de med att fånga en 2+ catch. Uppenbart att några av Khanmanks lirare smugit sig in i laget.
  • Vissa nyförvärv vissar direkt, att de är värd varenda slant man lagt på dom. Min nya gutter runner Fuzzy Osbourn, tackade för förtroendet direkt i första matchen med, 1 comp, 1 Td och 1 intercept.
  • Ni som inte var där missade något! Mankans Oggrar visade hur BoneHead ska slås! En match med minst en Oggre dum i huve varenda runda och en megarunda med tre av fyra dumhuvuden gjorde att Emils Fuzzy Osbourn kunde dominera fältet med sin fina move 10 och göra två TD för MVP och ny skill. Sämst i Mankans lag var Khanmank själv med inte mindre än sex BoneHeads och noll SPP.
  • Japp har inte sett så stora koner att runda förut, sen att det stod några små farthinder likt blomplanteringar i ett villakvarter mellan dessa, spelade mindre roll. De var bara att tarmpa ner....
Sign In or Register to comment.