Träningsturnering: Snow Bowl Borlänge 20 Dec -14

edited November 2014 in DBBL
67342_10152525369183037_1289136594454976455_n.jpg

Den 20 december kommer det hållas en miniturneringsdag i Borlänge för att få in lite nytt blod och för att det typ e jul. Kommer enbart spelas för att det e kul och för att det e gott med öl. Inte så många här inne som håller till uppe i dalarna men om någon råkar ha vägarna förbi så hör av er.

Comments

  • Kul initiativ, bra för hemvändare. Jag saknar fler småturneringar och skulle lätt vara med på en julhelgsturnering närmre hemjorden.
  • Hmmm.. Jag kommer fara norrut runt 19-21 nån gång för att hälsa på släkten i norr över julen. Hade ju vart grymt kul att ta vägarna förbi men ska inte lova något då jag inte vet hur familjen har tänkt sig när vi ska åka norrut.

    Vilka tider under den 20de hade du tänkt dig?
  • edited November 2014
    Vill naturligtvis vara med, men jag hör till den skara stackare som åker på att arbeta över jul. Nattskift på julafton och juldagen hör till trevligheterna :P
    Kan tyvärr inte dyka upp, svårt att få till när man bor i skåneland.
  • @Thursablot ja men det e ju kul å ett bra sätt att få in nya spelare som inte vill köra en hel liga.

    @inforthepain hade vart grymt kul om du kom förbi, men då får du spela ogres.;) inte för att det stoppar dig men ändå, kul att se dom spelas. vi har tänk oss en heldag från typ 10-kvällen.

    @Pidpad ja tyvärr kan man inte va överallt man vill. :/
  • Vilka regler kör vi med? Samma som super brawl eller nåt annat hopkok?
  • reglerna är inte alls satta än utan blir lite beroende på hur många deltagare det blir. men kan nog bli typ att alla får köra 3 matcher i den mån det går och sen har man en vinnare.
  • Då föreslår jag banquet bowl reglerna :)
  • @inforthepain det blir inga Lizards då direkt...
  • edited November 2014
    Finns väl ingen vettig som lirar lizards :D
  • Det är egentligen enbart en dag för att få nya att lira lite och flera kommer nog bara testa lite nya lag än dem de spelar i ligan.

    å btw så har vi en skinkrik liga :)
  • Hehe då förstår jag. Tv 1000 med spp? Som vanligt ligaformat?
  • inget bestämt än. får se när det närmar sig va det blir exakt.
  • Hehe det blir nog bra ska du se :D har kollat och kan åka upp, finns det en pälsfri soffa/extrasäng man kan låna kanske?
  • trevligt trevligt ja men det löser vi ju absolut :)
Sign In or Register to comment.