SM grupp på Fumbbl
Hej. Jag har skapat en grupp där man kan skapa lag enligt parametrarna för SM.
Inga nya regler, skills, inducements, star players är inte uppdaterade. Gör med det som ni önskar!
Hej. Jag har skapat en grupp där man kan skapa lag enligt parametrarna för SM.
Inga nya regler, skills, inducements, star players är inte uppdaterade. Gör med det som ni önskar!
Comments
Kul!
Jag tar gärna en match vid kl 21 ikväll om någon vill testa roster.
Mitt förslag är att man har en högre budget tillgänglig och fritt antal skills. Då kan man skapa roster typ här https://bbtc.pl/team/bb2025/amazon
Sedan återskapa laget så nära som möjligt. Tex lägga till stand firm på boaters samt block om man vill ha det. Samma med UW blitzer som har strip från grunden i 2025 .
Med vänlig hälsning, Mike
Jag vet inte exakt varför det behövs, alla existerande skills som de startar med har spelarna redan fått.
Högre budget kan vara vettigt för att kunna ta in star players som inte har justerats i pris, det ser ut som enda anledningen.
Jaha missade att de var förvalda
Har Fumbbl ställt om till 2025 i största allmänhet eller är de lika förvirrade kring reglerna som vi andra?
Fumbbl hoppas på q1 2026.
Har du fixat detta eller är det FUMBBL som uppdaterat detta.
Sjukt bra för att börja smyg testa.
Java gjorde alla rosters, jag petade in några rättningar. Sen skapade jag gruppen med inställningar för SM-regler.
Riktigt fint.
Jag har möjlighet att spela imorgon ca 21 om någon annan är taggad :)
Eftersom det är GW Matched Play så öppnade jag gruppen för alla intresserade på Fumbbl, det ökar möjligheten att hitta motståndare.
Kom ihåg att de kanske tolkar saker annorlunda med Elite skills o så, kolla gärna deras roster innan en match. Nu är också wizards tillåtna för deras skull, men ni kan låta bli att ta en.
Gå gärna med i själva gruppen så att andra kan se ert lag. Ni ansöker under ”teams”
Jag kan testköra något nu.
Jag har gjort ett gäng lag…. Testar gärna hur OP snotlings är, men känn dig fri att önska ett annat lag också.
Om någon vill spela ikväll är det möjligt för mig från nu. Barnen sjuka och sover redan.
PM på Discord är störst chans att jag ser :)