BitterBowl 12,5: Zzharg's day of hunting. Söndag 15 feb 2026. 3 matcher
Bitter Bowl 12,5: "Zzharg's day of hunting" är en endagarsturnering söndag 15 februari 2026. Tre matcher. BB2025-regler.
Är du jägare eller jagad? Är du en del av det skövlande jaktlaget eller ställer du dig på skogens sida och förbereder dig på att stånga folk i mjälten?
NAF-medlemskap krävs.
REGLER: https://docs.google.com/document/d/1YxFuQmWHwoA5wSxaVC48hMzGL2-55YfXtb0JPK294io/edit?usp=sharing
TOURPLAY: https://tourplay.net/en/blood-bowl/bitterbowl-125-zzarghs-day-of-hunting
PLATS: Bällstavägen 242C i Bromma
KOSTNAD: 100 SEK per person. Swishas till 0733773296. Märk betalningen med BB125+swebbanick. Kaffe, kaka och hårda karameller ingår.
DELTAGARANTAL: Max 12 personer. Anmälan sker först här på forumet, därefter kan ni börja leka i Tourplay.
VIKTIGA DATUM:
Sista dag att betala anmälningsavgift: 26 januari 2026
Sista dag att registrera lag i Tourplay: 6 februari 2026
SCHEMA:
Söndag 15 februari:
0850 - 0920 Vi träffas och ber om ursäkt till varandra
0920 - 1140 MATCH 1
1140 - 1240 LUNCH
1240 - 1500 MATCH 2
1500 - 1510 Bensträckare och kaffe
1510 - 1730 MATCH 3
1730 - 1750 Prisutdelning
Priser kommer att delas ut i följande kategorier:
Turneringens vinnare
Bästa squad (jagad eller jägare)
Bästa jägare (flest jakttroféer)
Bästa vilddjur (flest jägare skickade till sjukstugan)
Bittermandeln (Wooden spoon)
Karta: Grönt är mat, orange är parkering, rött är busstationer

Comments
Anmälda:
Reserver:
Börja måla @Chrixx ! 😊
Du verkar ha lagt Khorne i fel tier :P
Eller är förbannelsen bruten iom säsong 3?
Kul igen med en söndag, men jag håller kvar min anmälan till att rädda menige wotan och står över den här. Men om det fortsätter hända på söndagar så kommer jag iaf dyka upp nån gång ibland!
Kommer gärna.
Kul med nya reglerna och lite skojsig krydda!
Min hypotes om Khorne i tier ett lever kvar, vilket jag tänkte bevisa genom att låta dem ligga som GW tycker i någon eller några turneringar med BB2025-reglerna. :)
Ser fram emot ditt besök för att rädda menige Wotan. Ska uppdatera det regelverket till 2025 inom kort också.
Prellar
Skoj! pga nya star player restriktioner tror jag det är lite svårt att få till alla lag, men då blir det väl många som får spela akhorne helt enkelt.
Jag anmäler mig.
Japp. Medveten om det. Ville dock hålla fast vid temat och samtidigt låta alla lag ha chansen att vara med. Å Akhorne kan ju uträtta stordåd emellanåt. 🙂
Sign me up!
Jag vill gärna vara med, men då jag bangat från tre av de senast fyra bitbol jag anmält mig till har jag svårt att lova något definitivt, och jag vill ju absolut inte sno någon annans plats.
Kan sätta dig som första reserv eller något så länge, så behöver du inte känna någon press. Vi hoppas självklart att du kan vara med!
Du har ju dessutom inte "bangat" varje gång, utan faktiskt erbjudit dig själv att ta odd man out, så att jag har fått spela. Sådant värmer ett TO-hjärta, så du ligger med god marginal på plus i min värld. ❤️
Tack 👊
Alright, here goes! Anmälan till livets första turnering! Blir en aning kissnödig när jag tänker på det, men det löser sig nog, finns ju gott om tid att förlora rejält i exhibition games fram till februari så man får in vanan...
Kul!
Härligt! Varmt välkommen ombord. 🙂 Absolut, vi behöver alla bli varma i kläderna med de nya reglerna.