Open Season 1 - utvärdering

edited November 2014 in StockBowl
Det börjar närma sig slutet på höstens Blood Bowlsäsong. Denna höst har vi testat något nytt. Open har skapats med tre målsättningar:
*Att nya spelare som vill börja mitt i säsongen skall kunna få några matcher direkt, och inte behöva vänta på ny säsong.
*Att spelare som inte kan/vill signa upp för en hel säsong skall ändå kunna få lira lite
*Att alla som vill skall kunna lira lite mer

Så nu är det dags att utvärdera denna testverksamhet. Här kommer en poll, men ännu viktigare än att ni svarar på den är att ni vädrar era åsikter i textform. Är detta en bra verksamhet? Skall vi fortsätta med öppna säsonger? För övrigt anser jag...

Comments

• Jag tycker den öppna säsongen har uppfyllt vad vi tänkte oss, och ser ingen anledning att inte fortsätta. En hit helt enkelt!
  • Jag svarar vet ej eftersom jag inte har testat att vara med alls. Idén tycker jag dock är riktigt bra och framförallt när man tänker på denna...
    "*Att nya spelare som vill börja mitt i säsongen skall kunna få några matcher direkt, och inte behöva vänta på ny säsong."

Så att fortsätta tycker jag är självklart om det är möjligt att sköta om det i tid och engagemang för er som jobbar med det.

Bra jobbat!
  • Det har varit kul och bra tycker jag, och en möjlighet att testa ett lag utöver det jag kör i ligan. Det borgar också för lite större spridning när open seasonlagen väl ställer upp i en liga, dvs det blir inte bara 1500+ TV-team och en massa rookielag.
    Det tycker jag är rätt bra.
  • Jättebra, mer sånt tack!
  • Mycket fint initiativ! Det enda skälet till varför jag som ny spelare kunde komma in lite hipp som happ och börja spela direkt.
  • Mycket bra grej. Det var nice att ha möjligheten att spela lite extra, bidrar också till att det inte blir lika många rookielag som bara spelat 1-2 squig/resrumbles när en ny säsong startar. Det gör det även enklare att starta nya lag och möjligheten att testa flera olika lag. Jag är för! En ytterligare fördel ut föreningssynpunkt är om flera spelare skaffar 3+ lag och betalar pengar för det :D
  • Jag har ju inte testat,men mer bb är aldrig fel
Sign In or Register to comment.