SweBBA-Lag 2015
Då flera önskningar har kommit in att göra ett till "Legacy team" i SweBBA:s regi tänkte jag att vi kan börja diskutera vilken lagtyp det ev. laget skall bestå av. Jag tänker att alla lagtyper utom Nekromantic som laget 2014 bestod av är valbara. När vi bestämt det kan vi rösta om vilken färg laget skall målas i och sedan fortskrida i samma stil som 2014. Om du inte har koll på vad SweBBA-laget eller "Legacy team" är så förklarade jag det i denna tråd: http://forum.baconbreath.se/index.php?p=/discussion/16/swebba-lag-2014/p1
Vi gör som förra året: först röstar vi om lagtyp, deadline 1 december 2014. Sedan röstar vi om primär och sekundär färg på laget med deadline 15 december, sedan får man anmäla sig till att måla någon av figurerna.
Vi gör som förra året: först röstar vi om lagtyp, deadline 1 december 2014. Sedan röstar vi om primär och sekundär färg på laget med deadline 15 december, sedan får man anmäla sig till att måla någon av figurerna.
Comments
Vill gärna ha ett blågult färgschema som representerar Sverige och SWEBBA. Skulle vara bra om alla framtida SWEBBA lag var blågula så det blir som en tradition.
Samtidigt är det ju smidigt om det är ett lag man smidigt bygger ihop av nåt man har liggande så lägger min röst på chaos för en muterad beastman.
Blågult är ok för mig om de blågula nyanserna anpassas till laget. Inte så glättiga färger om det är en mörkare ras typ dark elves me
Btw, vill gärna vara med och måla något!