Peking Winter Bowl 3-4 januari

edited November 21 in Turneringar

SM-regler, se bilaga.

Schema lördag:

09:00 Opening/registration

09:30 Round 1

12:00 Lunch (no-host)

13:15 Round 2

15:45 Break

16:00 Round 3

18:30 Dinner

Schema söndag:

09:00 Opening

09:30 Round 4

12:00 Lunch (no-host)

13:15 Round 5

15:45 Break

16:00 Awards/closing ceremony

Uppdaterad tourplay-länk: https://tourplay.net/en/blood-bowl/peking-winter-bowl-26-tribute-to-sala-season-3/

«1

Comments

• jag anmäler mig.

• Härligt att du är taggad :)

• Den senaste var riktigt trevlig att åka till, så alla borde vara taggade.

• Anmäler mig preliminärt. Var kul senast!

• Eftersom de fina hjältarna i Sala varit så vänliga att dela med sig av SM-tiers så har vi nu öppnat anmälan till Peking Winter Bowl. Med SM-regler. Anmäl dig på en gång vet jag, så får du en grym chans att finslipa på din roster innan SM stänger sin rosteranmälan: https://tourplay.net/en/blood-bowl/peking-winter-bowl-26-tribute-to-sala.

Schema och övrig praktisk information kommer snart att uppdateras också.

• Var finns SM-reglerna?

• Anmäler mig

• Intresserad

• Räkna med mig

• Hur ser det här ut nu när SM-reglerna är under överinseende?

Lokal? Tider?

• SM-regler gäller fortfarande. Vi hoppas på överseende med att det blir tajt om tid då vi är helt beroende av @Smulzer och de andras beslut avseende SM. Ändrar de regler så ändrar vi regler och kommer med kort varsel behöva skrota nuvarande tourplay-aktivitet till förmån för en ny.

Schemat kommer publiceras inom kort.

• edited November 4

Hur ser det ut med deltagartak? Är det 40 som förra gången?

• Jag är intresserad av att delta.

• Jag med!

• Behöver se schema om jag kan vara med eller inte. Jag är hur som helst intresserad.

• Jag är intresserad

• Jag anmäler mig

• Intresserad

• Anmälan har väl inte formellt öppnat än, men givetvis kommer jag att delta. Norrköping ❤️

• Så roligt med stort intresse. Schemat ligger nu både i bilagan och i beskrivningen.

Vi undersöker just nu möjligheten att byta lokal till grannhuset till vår normala lokal. Det kommer kosta en slant, men blir intresset tillräckligt stort så kan vi kanske göra det. I annat fall måste vi sätta ett tak liknande det i fjol, vi återkommer inom kort med ett klargörande.

• Med det schemat avser jag vara med.

• Anmäler mig

• Anmäler mig!

• edited November 7

Jag ska med! Är för fan norrköpare när detta beger sig! All hail pommes i singular och fiskmås i plural!

• Jag kommer aldrig yppa ordet pommes i singular!

• Vi har just nu 30 som bekräftat att de vill vara med i de olika kanalerna vi bevakar. Och ytterligare ett tiotal som visat intresse. Lägg därtill en hel drös med spelare som vi tror kommer även om de ännu inte yttrat sig i frågan och vi i PBB inser att vi inte kommer rymmas i Spelens hus. Tur då att vi har förberett detta scenario och kan stolt meddela att vi har abonnerat grannhuset i Kulturkvarteret Hallarna. Det betyder att vi kan kan rymma alla spelare som hittills anmält sig och ett ungefär lika stort gäng till, därmed kan vi fortsätta låta anmälningarna strömma in.

Trevlig helg alla coacher där ute i höstmörkret!

Sign In or Register to comment.