Köpa nytt lag?
Jag spelar i Stockbowls serie och känner att jag är i behov av en ny fix till våren. Jag vill spela ett nytt lag, vilket innebär att det behöver köpas in. Är det någon som har något lag som ligger och skräpar och kan tänkas sälja det?
Krav:
Lag: Gärna något lag med mer umpf än finess (ex Dwarves, Chaos Dwarves, Khemri, Undead), men allt utom Humans, Norse, Amazons, High Elves, Pro Elves, Wood Elves, Slann och Skaven är av intresse.
Antal figurer: 12 figurer kan funka om det är rätt lag, men fler är ju trevligt.
Målning: Figurerna behöver vara målade, men kvaliteten är inte det viktigaste inom rimliga gränser.
Pris: Förhandlingsbart, men budgeten är något begränsad.
Överlämnande: Antingen skickas laget per post eller så kan det ske exempelvis vid Stockbowl cup om det passar.
/
Mooselord aka Jori3641
Krav:
Lag: Gärna något lag med mer umpf än finess (ex Dwarves, Chaos Dwarves, Khemri, Undead), men allt utom Humans, Norse, Amazons, High Elves, Pro Elves, Wood Elves, Slann och Skaven är av intresse.
Antal figurer: 12 figurer kan funka om det är rätt lag, men fler är ju trevligt.
Målning: Figurerna behöver vara målade, men kvaliteten är inte det viktigaste inom rimliga gränser.
Pris: Förhandlingsbart, men budgeten är något begränsad.
Överlämnande: Antingen skickas laget per post eller så kan det ske exempelvis vid Stockbowl cup om det passar.
/
Mooselord aka Jori3641
Comments
Tar gärna figurer i utbyte typ eller ge de pengar du tycker det är värt.
Vissa kör med att ett lag måste vara målat med 3 färger för att räknas som målat. Är de det?
Dark elf team (Shadowforge) - Metall, Målade (inte helt klara). Figurer som ingår är följande: 4 blitzer, 2 Witch, 2 runner, 7 line, 1 assassin (utan scarf)
@Coma: Tack för tipset. Jag tror jag bangar. Dels för att de inte är färdigmålade och dels för att jag nog inte vill spela med bikinimodeller
Om någon annan har något annat att sälja kan jag dock fortfarande vara intresserad av det.
Mårten/Stareater ska ner vet jag.
Saurus 9-14
Mårten kan ta med figgarna.
-Mankan