Rullar open 40 på under sommaren, eller blir det någon annan lösning? @Juiblex ?
Vi tar det på slutspelsdagen under spelarmötet.
Hur blev det med detta?
Om jag förstått allt rätt blir det inget.
Open på sommaren känns som en dyr grej. Men finns det stort intresse kan styrelsen säkert ändra sig. Det är dock inte budgeterat.
Man kan väl köra ändå även om det inte är bokade bord på Alpha?
Är det kanske Tourplay-biten som är den dyra?
@Bitter ah så kan det kanske vara, men då kan vi väl förlänga nuvarande open till nästa säsongstart förhoppningsvis
Det kostar per månad, inte per liga. Så det beror på intresse/uppslutning
Jag är sugen på att kunna lira lite matcher i sommar de veckor man är hemma och inte har något för sig. Om TP är för dyrt, kanske man kan sköta något annat på något enkelt sätt? Lär väl inte bli miljoner matcher att hålla reda på ändå väl?
Comments
Vi tar det på slutspelsdagen under spelarmötet.
Hur blev det med detta?
Om jag förstått allt rätt blir det inget.
Open på sommaren känns som en dyr grej. Men finns det stort intresse kan styrelsen säkert ändra sig. Det är dock inte budgeterat.
Man kan väl köra ändå även om det inte är bokade bord på Alpha?
Är det kanske Tourplay-biten som är den dyra?
@Bitter ah så kan det kanske vara, men då kan vi väl förlänga nuvarande open till nästa säsongstart förhoppningsvis
Det kostar per månad, inte per liga. Så det beror på intresse/uppslutning
Jag är sugen på att kunna lira lite matcher i sommar de veckor man är hemma och inte har något för sig. Om TP är för dyrt, kanske man kan sköta något annat på något enkelt sätt? Lär väl inte bli miljoner matcher att hålla reda på ändå väl?