Nationalbollen 2525 (6:e Juni) (NAF Approved)
Hej alla,
dags för Nationalbollen igen, som även i år infaller den 6:e Juni. Vi kommer att återigen besöka Kulturlagret där vi med lite tur kan hålla en eller två turneringar per år.
Plats:
Kulturlagret
Djurgårdsgatan 29, 414 29 Göteborg
Max antal spelare: 32
Kostnad: 150kr
Anmälan görs till archibaldzimonyi@yahoo.com och lag-roster skall skickas in senast 1:a Juni till samma epost så vi hinner kolla alla lag och göra ändringar om det är några fel.
Tanken är fyra omgångars spel med tillräckligt med pauser för att vi inte skall bli för trötta.
Samling: 09:00
Utansonsering första match: 09:30
Start första match: 09:40
Lunch: 12-13
Utannonsering andra match: 13:00
Start andra match: 13:10
Utannonsering tredje match: 15:50
Start tredje match: 16:00
Matpaush 18:20-19:00
Utannonsering fjärde match: 19:00
Start fjärde match: 19:10
Prisutdelning: 21:45
Priser fördelas baserat på antal deltagare, oftast får topp 25% av spelarna priser. Det blir ett mindre pris för bästa Stunty-lag också.
Anmälda:
Archie
squirrelbay
bloodfeast
khy
tjub
Shroomie
mrselecta
moldline
macberna
Fraxwolf
LiX
Martin Winberg
Måns
Patrik Malocco
Markus Lundin
inforthepain
Comments
räkna med mig!
Anmäler mig och bror.
tjub & Khy
Shrooomie kommer
jag kommer
Jag skriver in detta i kalendern!
Uppdaterat med fler anmälningar.
Archie
måste dra mig ur pga brorson tar studenten och firar dagen efter???
@brocCooLi Är det en fråga?
Archie
mer 'vem firar dagen efter???', tyvärr kvarstår faktumet att jag inte kan komma.
Instämmer, det är fan bananas att fira dagen efter!
Ah. Surt. Då får det bli till Sommarbollen istället. Vilket påminner mig om att jag måste utlysa den.
Archie
Deadline för roosterinskick är?
"Anmälan görs till archibaldzimonyi@yahoo.com och lag-roster skall skickas in senast 1:a Juni till samma epost så vi hinner kolla alla lag och göra ändringar om det är några fel." 😘
@Zimonyi ang anmälningar:
tjub = Tobias Gunhamn
moldline = Andreas Gunnarsson
Bah. Betyder det att ni dyker upp två gånger?
Archie
Då är det drabbning på fredag. Sista chansen, eller sista fyra chanserna, att vara med.
Archie
Jag skall försöka komma förbi och titta under nationaldagen.
@Melisqus du är välkommen. Jag tolkade din tystnad i frågan som att du inte kunde vara med, medan Janne vaknade till i måndags och anmälde sig :)
Archie
@Zimonyi Jag kan inte vara med och spela men kommer förbi för att se hur det går för er under dagen.
Livet har tyvärr kommit i vägen, så jag måste avanmäla mig
Hur går det i matcherna?
Folket vill ha resultat!
Top 3, av vad jag minns:
1: Martin Winberg
2: Moldline
3 Iftp
Här kommer en djupare analys: bloodbowlrookie.blogg.se - Nationalbollen 2525
@Zimonyi Den här är inte uppe på NAF eller har jag missat den bara?
@tjub https://member.thenaf.net/index.php?module=NAF&type=tournaments&func=view&id=10160
Den skall också vara rapporterad. Ni spelade ju tillsammans så då rapporterade jag inte er som en NAF medlem, om det påverkar det du letar efter.
Archie
Umm, den dök inte upp bland mina spelade turneringar. Men det var inte jag some spelade tillsammans, det var Linus & Staffan (Lix & Khy). Så det kanske blev någon miss där? Lix stod som reggad där, min inte jag(tjub) eller khy. 🤷♂️
Checkade precis och vår match står som vs non naf så det har nog blivit någon mixup
@tjub Då har jag blandat ihop namnen när jag genererade. Sorry, jag kollar med Janne hur man kan fixa till.
Archie
@Zimonyi Ingen fara, men påminner om att fixa de…