GothBowl XLVIII (18:e April 2025, Göteborg) (NAF Approved)

2»

Comments

• Då har även Dungeon Bowl matchen avslutats och som segrare kom Per Bengtsson Kling.

Tack till alla som dök upp.

Archie

• Grattis @bloodfeast king of the tomb kings!

• Väldigt kul (men orättvis) turnering där jag råkade vinna. De två sista matcherna kan jag inte tillskriva berodde på mitt spel så mycket som det berodde på tärningar men å andra sidan så går det ibland åt andra hållet så jag tar vinsterna helt utan skrupler :)

Ett negatrait med att jag råkade rulla bäst tärning är att mina barn länge tjatat om att få färga mitt hår varav jag svarade att "om jag vinner en turnering" så det lär bli en färgglad påsk tänker jag.

Fotobevis kommer förmodligen innan helgen är över men ett stort tack till archie för ännu en härlig turnering och även till alla andra som deltog och hoppas vi ses på Nationalbollen också.

• Grattis Bloodfeast. Ser fram emot en färgglad påsk 🌈

• edited April 20

Man blir lite sliten men det får man offra i den gröna omställningen......

• Underbar nyans ni fick fram ✅💚

• Hahahaha helt underbart

• underbart! och grattis till hårfärgsvinsten @bloodfeast

• Jag ser att du kommer spela Nurgle nästa turnering för att matcha din härliga hårfärg @bloodfeast

Tack för matchen i fredags!

• Stort grattis återigen @bloodfeast

Tack för en kul turnering @Zimonyi , första gången i livet jag är besviken på mitt resultat. Har jag blivit en sportfåne nu?🤣

Redan taggad på Nationalbollen.

Alla till Göteborg 6/6💪🏻💪🏻💪🏻

• Tack för alla gratulationer och här kommer en liten redogörelse för min väg under turneringen. Perfekt för alla som inte kommit iväg på nån turnering i helgen och som ändå inte vill gå ut i solen. Varsågoda: bloodbowlrookie.blogg.se - GothBowl XLVIII

Sign In or Register to comment.