Ashes Bowl 26-27 april

någon som är sugen på att dra till Dublin och spela nurgle? :D

jag kommer att åka iaf.

turneringen har som mål att kunna bli Irlands national så vore ju lite kul att kunna hjälpa till med deltagarantalet.

turneringen på NAF: https://member.thenaf.net/index.php?module=NAF&type=tournaments&func=view&id=10025

regler via google docs: https://docs.google.com/document/d/1wi3otszbTKec0L_gfQJeue6kQAFrh0mU6iBRdEbY6g0/edit?tab=t.0

Comments

• Jag får bra känsla av reglerna i alla fall, om jag kan åka är en helt annan sak.

• Det är ju bitterbowl då!!!!! Hade varit kul annars, har länge velat åka till Irland!

• Kör med Borak eller Htark så är det ju klart sen. Poängsystemet ser ju galet ut, så kör CAS fokus =)

• Här kan ni se alla helgens lag och följa turneringen:

jag är den enda som spelar nurgle??? :O

• Heja heja!

• edited April 25

Guldstjärna för att du kör en ordvits som lagnamn - på svenska!

• Ge Matxukador en kram från mig när du träffar honom @brocCooLi !

• självklart kör jag lagnamnet oavsett vilket land jag spelar i :D

lovar @Juiblex

• HEJJA BROCCOLI!!!

• vann mot khorne med 2-0. en unge på runt 10 kanske?

han ville bara göra cas och brydde sig inte om bollen. hade han gjort det hade det blivit minst lika. han foulade ut ca alla men fick inga riktiga cas. men trevlig match och bra start på turneringen.

• Jag är alltid imponerad av folk som kör sin egen grej och fullständigt skiter i sådana detaljer som bollen i detta fall. Vad hette han?

Lycka till nu Ty.

• Tbnrfrogs

ty /Ty

• vinst med 2-1 i andra matchen mot ett av turneringens sex necrolag.

han försvarade bra men jag lyckades göra mål i sista rundan i första efter reroll på en dodge. då hade jag gjort två cas som inte reggat. vi hade även sweltering heat så i andra var det 7 dummisar mot 9 goda nurgle. han lyckades göra mål runda 5, hade då fyra turns utan reroll att göra mål igen. lyckades. väldigt trevlig match och spännande in i det sista mer eller mindre.

• Grymt jobbat @brocCooLi

• Najs broccoli!

• vinst i tredje matchen också. 2-0 och tre raka vinster dag 1. två matcher imorgon också.

spelade mot khorne den här matchen. ganska jämn match men fick ett par removals som hjälpte till. blev av med bollen men lyckades ta tillbaka och göra td i slutet av första. i andra var det 8 mot 11, fick ett par stunned mot mig ett par rundor men utan removals var det ganska lätt att sno bollen och göra 2-0. vi hade egentligen 3 rundor kvar, men då det tydligen skulle vara fest i lokalen sen så valde vi att avsluta för att kunna packa ihop. väldigt trevlig och rolig match.

• Kul med uppdateringar 😀

Heja heja med nurgleskräck

• Kämpa nu @brocCooLi, kör en härligt 5-0-0!

• blev 1-1 mot danton med khorne i dagens första match.

han lyckades hindra min td i första men var ändå 'nära' (var tvungen att dodgea två bloaters, en för blitz och en för bollplock och gfi in i mål, misslyckades med andra dodgen).

i andra hade jag 11 mot 9, lyckades pressa bra och fick loss bollen. gjorde mål turn 6 så khorne fick en två turns att kvittera. short pass där rerollen användes, fångade bollen, blitzade ner en pestigor och två rush för mål.

riktigt bra och spännande match.

fortfarande obesegrad och leder turneringen.

• Kötta på BrocCooLi 🥦🤮🤢

• i sista matchen föll det ihop tyvärr. khemri gjorde lite för mycket removals för att jag skulle kunna göra eget mål och sen var det lite för få att försvara också.

gjorde mitt bästa att få ut bollen i publiken men den jäveln ville inte ut. i slutet var det Grak som var tvungen att plocka bollen och göra målet. så väldigt tight och jämn match. riktigt rolig match.

så 3-1-1 blev slutresultatet och en tredjeplats. så det är inte så pjåkigt med nurgle. och det blev aldrig 21 matcher utan förlust utan stannade på 20.

• Snyggt jobbat, @brocCooLi

• Grymt kört!!

• tack allihop :)

• ❤️

Sign In or Register to comment.