Besöker Göteborg i veckan
Hej vänner i och runt Göteborg!
Kommer att vara nere i Göteborg på arbete nu från idag till Torsdag och undrar om någon är sugen på att ta en träningsmatch med EuroBowl reglerna?
Jag tänkte harva på med Humans och söker någon som båda har ett Humans att låna och kan tänkas sig att rulla lite tärning mot dem...
Kram!
Comments
@inforthepain @Melisqus är väl mest relevant för frågan.
Ja, jag är tyvärr borta själv. So no Drexxl for you!
Jaha så jag har inte ett human lag att låna ut då? Och bor inte nära @inforthepain ? 😝
Spelar gärna en match mot dig @Nohistor
lol
hur kunde jag glömma dig???
Inte så mycket med att glömma honom, mera att veta lite rädd för honom med alla tatueringar... @brocCooLi :-D
Och läskigt nick har han också.... kompis med någon Bloodfeast också har jag hört.... och granne med någon som inte känner någon pain..... inte roligt, inte roligt alls...
Säkert någon läskig hårdrockare också.....
@Juiblex Jag jobbar tyvärr sent på jobbet hela veckan så jag hinner inte :(
För att det var så länge sedan vi sågs kanske? 🤣
Alla vet ju att hårdrockare är snälla, jag jobbar till kl 17 idag om du vill komma över och öva lite, bor vid Kville torget ish. 😉
Har haft fullt upp till nu @Nohistor, men tar gärna ett parti i morgon om du kan och vill?
bor själv ute vid Arken, vid oljedepån, det var ju väldigt nära utan :-)
@Juiblex om du kommer till strömstad så kan du få spela lite. Kaffe och Slayer på volym 11 ingår :)
Kan man få byta Slayer mot Megadeth så överväger jag också ett besök på västkusten. :)
Inte helt omöjligt, slutar vid 17 idag med, jag återkommer lite senare under dagen.
@Bitter Det ska vi väl kunna lösa men annars så får du ta dig ner till Göteborg framöver då det kommer flera fina turneringar och då kanske vi kan byta ut kaffet mot en öl eller tre?
@Juiblex , hur ser det ut för dig? Jag har precis kommit hem från jobbet, dock har jag ingen regelbok hemma.
Sitter just nu och jobbar.. får nog hoppa spel ikväll igen :-( @Nohistor
@Juiblex , inga problem, vi ses säkert på någon turnering igen. ☺️