Klanta Roster: Genomgång av lagen till BitterBowl 3,75
Då kapten @kaju och hans Ranta-kompisar @Skuld och @inforthepain hade fullt upp med landslagsbestyr och annat som rör verkligheten så hann de tyvärr inte köra någon Ranta Roster till nästa BitterBowl.
Men för att Blood Bowl-åsikternas eter inte ska tystna helt så bjöd jag hem @mikethemachine för att spela in ett litet plagiat av deras populära show. Lite som när du köper svärmors nya bil från AliExpress, tänker jag.
Så, varsågod. 30 minuter av härlighet i det första och troligtvis enda(?) avsnittet av Klanta Roster. Dessutom kan du vara med och tävla om ett litet pris!
Comments
Kul!
Kungligt!
jag tippar:
1 nurgle
2 elven union som är undercover goblins (2 sneaky git).
Slann nr 2 & 3 *korrigerat
@83wotan @sirvejlance 2 gissningar 🙃
Måste säga att jag skrattade av lycka till det fina MikeTheMachine theme 😅
Är man en Blood Bowl-superhjälte måste man ju få ett eget litet soundtrack. 🙂👍🏻
Fixat!
lag 7, lag 11
Jag gissar vampyrer och humans (de bashiga) i final.
Slann 1 och 4
Kommer vi att kunna se varandras lag i tour play?
Ja, framåt onsdag. Tänkte att de som vill ska få tippa lite innan dess bara. Jag menar: man kan ju vinna kexchoklad! :)
När lägger de upp MikeTheMachine-serien på öppet arkiv?
Mitt finaltips ter sig för stunden högst osannolikt. Båda lagen är redan ute ur turneringen...
En perfekt shouldawouldacouldatipsrad mao. Gläds! Du kan aldrig motbevisas!
Vem vann den ärofyllda kexchokladen?!
Det är @sirvejlance som är den lyckliga vinnaren av två mycket exklusiva kexchoklad. Dessa kommer delas ut under högtidliga former på BitterBowl 4.
Ooohhhh grattis @sirvejlance
Nån måste alltid vinna ,och kul för oss alla att det blev jag! Ses på Bitterbowl 4
Helt underbart show, hoppas verkligen att det inte blir det sista!!!