En dag. Fyra omgångar. Blood Bowl. Emerging stars. Välgörenhet. Kan det bli bättre?
Välkomna.
Registreringen är öppen:
Eftersom BitterBowl 8 också går av stapeln den helgen så hoppar vi på välgörenhetståget till förmån för Barncancerfonden. 👍🏻
Snyggt! @Bitter
Vi ser till att uppmärksamma ert engagemang också.
är sugen.
Kul att det redan finns intresse för detta event, vänligen observera att vi (åtminstone för stunden) måste ha en begränsning på 20 deltagare då vi inte är ensamma i lokalen. Först till kvarn enligt tourplay-registrering.
det är troligen Nationalbollen i Gbg dagen innan, men jag tror jag hittat en lösning på hur jag kan ta mig till Norrköping :D
Bravo! När @brocCooLi är ute och reser på egen hand känner vi oss alla trygga.
Comments
Registreringen är öppen:
Eftersom BitterBowl 8 också går av stapeln den helgen så hoppar vi på välgörenhetståget till förmån för Barncancerfonden. 👍🏻
Snyggt! @Bitter
Vi ser till att uppmärksamma ert engagemang också.
är sugen.
Kul att det redan finns intresse för detta event, vänligen observera att vi (åtminstone för stunden) måste ha en begränsning på 20 deltagare då vi inte är ensamma i lokalen. Först till kvarn enligt tourplay-registrering.
det är troligen Nationalbollen i Gbg dagen innan, men jag tror jag hittat en lösning på hur jag kan ta mig till Norrköping :D
Bravo! När @brocCooLi är ute och reser på egen hand känner vi oss alla trygga.