@grumplekins@Juiblex min vampyr #2 ska inte vara miss next game, eftersom den regenererade. Jag lade in den eftersom jag hade för mig att det sades mig att man ska registrera injuries även om de läks, men tydligen kom jag ihåg fel.
@grumplekins@Juiblex Som Duckwing skriver och så ska min nr 10 fick inte niggling utan bara "miss next game". (NR 10 ska alltså ha 1x Niggling inte 2xNiggling)
"Never again will you be able to forget about niggling injuries during the match as Tourplay core will now always apply the modifiers to the injury result. "
Vi slog 8 för skadan vilket jag lade in som 9 p.g.a. att Nr 10 redan hade en Niggling. Men tydligen ska man lägga in vad man slog på tärningen efter som Tourplay sedan lägger på modifikationer för Niggling.
Comments
13/2
Bord 20 @Oerjan - @Pellevin -------- - ----------
Bord 21 -------- - ---------- -------- - ----------
20/2
Bord 20 @Ljunggren - @Oxinotl -------- - ----------
13/2
20/2
Bord 21 @Ionas -@helllstrom -------- - ----------
Då bokar jag och @Duckwing bord 21 till den 13:de
13/2
Bord 21 @Duckwing @Hoffa
20/2
Jag och @imp bokar del av bord 20 20/2
13/2
Bord 21 @Duckwing @Hoffa
20/2
Bord 20 @Ljunggren - @Oxinotl
*@Morn82 & @imp
Jag och @Pertan tar e del av bord 20 13/2
13/2
Bord 20 @Oerjan - @Pellevin - @sirvejlance -@Pertan ----
Bord 21 @Duckwing @Hoffa
20/2
Bord 20 @Ljunggren - @Oxinotl
*@Morn82 & @imp
Jag och @Gränslandet tar sista platsen den 20/2.
13/2
Bord 20 @Oerjan - @Pellevin - @sirvejlance -@Pertan ----
Bord 21 @Duckwing @Hoffa -------------- - -------------
20/2
Bord 20 @Ljunggren - @Oxinotl @Morn82 & @imp
Bord 21 @Ionas -@helllstrom @Bitter & @Gränslandet
@Trolle förnedra mina klumpedunser? Närdå? jag är sugen på 20/2, skulle kunna försöka boka bord i baren…?
Låter bra. Både förnedring och datum. Jag börjar gärna så tidigt efter typ 16.30 som du kan. Baren blir bra så kan man äta något.
@Trolle bord 9 bokat kl 16 den 20/2 - jag är där då så kan vi ses så tidigt du kan komma
Jag blir superglad om vi är klara vid 19, så kör också gärna så tidigt som möjligt.
Toppen, jag försöker komma till 16. Kul!
@Pertan och @sirvejlance släpper bokningen. Vi kommer spela på annan ort.
Trist
@grumplekins @Juiblex min vampyr #2 ska inte vara miss next game, eftersom den regenererade. Jag lade in den eftersom jag hade för mig att det sades mig att man ska registrera injuries även om de läks, men tydligen kom jag ihåg fel.
@grumplekins @Juiblex Som Duckwing skriver och så ska min nr 10 fick inte niggling utan bara "miss next game". (NR 10 ska alltså ha 1x Niggling inte 2xNiggling)
Jag tror att orsaken är detta (Hittat här https://www.facebook.com/groups/tourplay.net/posts/751153029385684/ )
"Never again will you be able to forget about niggling injuries during the match as Tourplay core will now always apply the modifiers to the injury result. "
Vi slog 8 för skadan vilket jag lade in som 9 p.g.a. att Nr 10 redan hade en Niggling. Men tydligen ska man lägga in vad man slog på tärningen efter som Tourplay sedan lägger på modifikationer för Niggling.
Sorry, skyller på ovana med Tourplay.