Någon som eventuellt kan svänga förbi Arlanda på lördag inför SM?
Tjo!
Vår chaufför har råkat åka på hög feber och det finns risk att han inte kan köra oss på lördag morgon, är det någon som har vägarna förbi och kan plocka upp mig och @Marty33 klockan 08:07 (planet landar 08.00) så vi tar oss till Sala?
Kanske inte alls behövs men bra att ha en "back up driver" :)
Comments
Hej.
Jag ska hämta två andra på Arlanda då.
Så svaret är ja, men det blir trångt (mysigt).
Hoppas det löser sig, men annars finns det alltså plats.
@Spelledaren - Men gött mos! Det behövs som sagt bara om vårt "första val" inte tillfrisknar :)
Jag kommer att titta efter ett slutgiltigt svar på fredag!
@Spelledaren - Japp det blir bra, det är inte möjligtvis så att det är @Sideshowbob som du ska plocka upp?
Helt klart är det så.
Då har jag ju någon att snacka med på planet :D
@Spelledaren Det blir du jag, Basse, Jonas och en hemlig gäst som jag inte vet vem det är som kommer ta sig fram i din bil mot spännande äventyr i morgon eftersom @Chrixx fortfarande är sjuk.
Hej @Frantic
Bara så att vi alla förstår vad vi ger oss in på.
Sen tidigare åker SideshowBob och Joputzuki i bilen. Pga ett inställt flyg också Naama.
Jag har möjlighet att ta 7 — men det skulle inte vara bekvämt.
Men det låter som att ni är 4 stycken? Jag har inte plats för 4 till, då blir vi 8.
ok Jonas = sideshow.
Då får vi in alla i bilen, även med en mystisk gäst.
@Spelledaren - Vi blir 6 stycken :) Mystiska gästen var den jag inte visste skulle åka med dig, dvs Joputzuki också nu även Naama.
Jaha!
Då förstår jag!
Skräms inte så där!
Du kommer få samma arvode som Chrixx och räcker inte det så möts vi i baren efter 15 😇👍