Gamla Chaos starplayers vs nya orc starplayers

Sitter på fem gamla chaosfigurer från second edition som jag vill bli av med och helst då byta men kan sälja dom om ett byte inte går att få till för här ligger dom bara och samlar damm, och det är inget en chaosfigur ska göra.

7596_477712829035779_109615524819461912_n.jpg?oh=853745585ffd22dcbfd11dab83889866&oe=54B90CF2

L-R 1. Dorjak Sureclaw(SOLD) 2.chaos player(?) 3.Galmen Goreblade(SOLD) 4.Duke Luthor Von Hawkfire 5.Dieter Hammerslash(SOLD) 6.Bilerot Vomit Flesh(SOLD)

De jag är ute efter i första hand är Bomber dribblesnot, ugroth bolgrot, varag ghoul-chewer & morg n thorg!

(Hmm, bilden blev lite stor kanske men nu ser ni hur de ser ut i alla fall :) )

Comments

• Jag har inga Orc starplayers att byta med men är intresserad av att köpa gubbarna.
  • Bilerot Vomit Flesh skulle jag behöva. egentligen skulle jag kunna motivera allihop. Är det 3:th ED Du är ute efter alltså?
  • edited October 2014
    Nje, spelar mindre roll vilken version gubbarna är ifrån men de måste ingå i lrb6 bara :)

Men pris, tja, vad tycker ni själva?
  • Även jag är intresserad av flera av dessa modeller. Här inte heller någon av ork starplayers till övers...
  • Enklast och mest fair är väl om vi kör en auktion på dom. låt oss säga att grundpriset är 50 spänn per gybbe (inkl frakt) och att den avslutas på torsdag kl24.00? Högst pris vinner!

Tror vi skippar byte då ingen verkar ha vad jag vill ha och ifall de skulle dyka upp så köper jag dom i så fall :)

vad sägs?
  • Jag bjuder 50 kr för Dorjak Sureclaw och 50 kr för Dieter Hammerslash.
  • Och skulle nån "vinna" fler gubbar så kan jag dra av en 5:a utöver den första i ren fraktvinst! k?

• interested in dorjak sureclaw , potentially hammerslash (sorry zeke) and have a varag to trade - the third edition model and potentially a bomber dribblesnot.

need to check on all these before i commit.
  • Jammy: How much do you want for them? The 3:rd edition varag is quite alright but how about bomber? I have seen some terrible version of bombers lol

btw: Are they painted?
  • Och auktionen är avslutad! :)

Sovdax men styr upp vem som vann vad imorgon, även om jag tror det var ganska lättöverskådligt ändå ;)
  • Well, Zeke73 ska ha Sureclaw och Hammerslash för 95 bagare! Kontakta mig för info så löser vi det hela :)

• Jag bjuder 50 för bilerot om det går...
  • Haha tja Lard, egentligen inte men han vill ju inte ligga här helt omålad och utan någon att slå ner så det är klart du ska få han. skicka pm vart han ska så ska jag rota reda på kontonummer här :)
Sign In or Register to comment.