Tränare i Dalarna - Välkomna!

edited August 2014 in DBBL
banner.png
I Borlänge har vi lirat ligaspel sedan 2011 och har växt för varje år. Just nu är vi 14 lag som är med och spelar i år. vi är öppna för alla som önskar vara med och försöker få ihop det med spelare en bit från Borlänge/Falun.

vår liga hittar ni på: dbbl.jaggu.se
samt på Facebook

våren 2014 kommer vi även köra en stor turnering Super Brawl MMXIV. Mer info om den hittar ni under turneringar här i forumet.

Comments

• Vill uppmärksamma alla spelare i dalarna att vi snart kommer dra igång en ny säsong i Falun/Borlänge. Jag tror jag redan fångat in de flesta men det kanske finns några fler här inne nu. Hojta till om ni vill va med.
  • I morgon kör vi igång en ny säsong i borlänge/falun. så om någon i närheten missat vår konversation på FB så hojta till!
  • Finns det några spelare kvar i Borlänge typ? Fattat intresse för detta spel, och övriga "nördiga" spel såsom rollspel och annat, så jag har införskaffat en startbox samt två extra lag och en uppsättning färg för att börja målas.
  • @skuld är i Dalarna
  • välkommen @Arghuleh!
    vi har väl även @Bernuz som bor där om jag inte minns fel
  • som har startat hela tråden osv..... jaja.....
  • Vad jag känner till finns ingen aktiv liga i dalarna.
    Den närmaste jag känner till är pebble i Örebro med coacher från Ludvika till Göteborg
  • edited October 2018
    Oh en ”GBG” liga :D intressant!
  • Det var trist. :(

Tråkigt att 14 styckna bara försvunnit.

Jaja, får väl hålla ett öga här forumet och se vad som händer.
  • Det blir turnering i Ludvika i december.
  • Nice, jobbar troligtvis då, men om en lucka finns kan jag fara ner och titta på. :)
  • Det är några som spelar i Mora vet jag men de är inte aktiva på detta forum. Testa Facebook blood bowl turneringar i Sverige gruppen
Sign In or Register to comment.