Wood elves, wood elves, wood elves
Om man vill få större valuta för sina målade träd så är det ju kutym att man skaffar ett Wood elves-lag, trots att man saknar grundläggande färdigheter för att få dem överleva mer än två rundor. Frågan som infinner sig då, nu när sans och självinsikt lagts åt sidan till förmån för den västerländska medelålders mannens köpkraft, är: vilket lag ska man köpa?
Vill gärna stötta GW, men deras lag innehåller bara två catchers. Blir man glad av det, eller gör man bäst i att investera i någon tredjepartslösning med bredare spektra av alvkött? Vill ju gärna slippa köpa två boxar, för då kolliderar den tidigare nämnda köpkraften med den medelålders mannens inneboende snålhet.
Som vanligt är det inte den Khorne-hatande surgubben i filmen som har skrivit brevet.
Comments
I NAF klarar man sig långt på 2 catchers även om jag gillar att köra fler. I liga där man kan nå blodge på linos gillar jag att ja gott om dem istället 🥸
Handlar mycket om hur man gillar att spela dem blir mitt svar, det går på så många olika sätt och alla är bra.
Jag har Willyminiatures woodelves och tycker dom är sjukt snygga.
Nu blir jag orolig, en del av oss vet ju att området du vistas i har en historia av att ta hand om människor med mentala hälsobekymmer. Har dessa smittats av sig?! @Bitter , alver?! Vart är världen på väg!?
Frågar givetvis bara åt en kompis. ;)