Normalt brukar vi ha fått en fråga om man vill ha sin sluspelsplats eller inte. Jag kan inte se att jag fått någon sådan, men jag vill vara med och leka.
Då verkar det som om alla är med. Ni kan börja boka upp er enligt 1-8, 2-7 osv. Matcherna bör ligga uppe på Stockbowl senast onsdag. Dubbelkolla också gärna listan så det inte innehåller några fel.
Skickar ett pm. Klart du ska ändra på vårt resultat, det gäller bara att rulla sexor och pows så ordnar det sig. Vi ska också få tillbaka våra missing next game-spelare.
Comments
Jag ringer @Juiblex och kollar läget.
Hej
Alla riktiga BloodBowlare* har nu spelat klart sina matcher. Om jag klarat av att läsa tabellen och våra regler så ser seedningen ut som följande:
Dvs med @Chrixx @simon @Lockmund @Pertan @grumplekins @sirvejlance @Gimlik @Bim redo för slutspel.
och lottning och reservregler enligt:
och då med @Bitter @Clawful @Ozt och @Trolle som första reserver.
Edit: * det är en match som släpar men den påverkar inte slutresultatet. Personen i fråga vet vem han är och en kod röd är beställd.
Edit 2: Följande personer har anmält intresse och är redo för slutspel (uppdateringar följer): @Lockmund .
Jag e me
Kul!
spelar gärna
Mm ska spela
Jag är med
Jag spelar
Jag kör!
Jag är på!
Då verkar det som om alla är med. Ni kan börja boka upp er enligt 1-8, 2-7 osv. Matcherna bör ligga uppe på Stockbowl senast onsdag. Dubbelkolla också gärna listan så det inte innehåller några fel.
Hej,
Jag har lagt upp min och Grumples match. Skulle man ta bort alla MNGs från laget oxå?
Yes, det stämmer!
All "miss next game" will be removed before the playoffs begin.
Fixat!
Ska ta bort min eller gör ni (jubbe eller ionas) det?
Har fixat din @Pertan
🙏
När ska matchen vara spelad senast? När vill du lira @Lockmund ? (Jag tror jag förlorat alla matcher vi har spelat, detta måste det bli ändring på!)
Skickar ett pm. Klart du ska ändra på vårt resultat, det gäller bara att rulla sexor och pows så ordnar det sig. Vi ska också få tillbaka våra missing next game-spelare.
Bara en kvartsfinal ligger uppe än så länge. Det blir lite svårt att rapportera. 🤔
Lade in de sista tre nu.
Tack
Halloj! Kommer semin leggas ut innan söndag eller får man veta först då vem men möter?
Semifinalerna ligger uppe. Dubbelkolla att de stämmer.
Hmmm bara 675K i inducements... Du får skilla upp lite @Pertan så att jag kan få mer!! 🤣
🙄
Till när ska man ha "bantat" sitt lag för att slippa möta 675k i inducements? 😅