Piteå Blood Bowl Presenterar Mixmania 1 (4:e Januari)

edited November 18 in Turneringar

Den 4:e Januari blir det en endagars turnering hemma hos Mix i Öjebyn. Informellt träningsläger inför Blood Bowl SM, men alla är välkomna. Turneringen är gratis och du behöver inte vara medlem på NAF för att delta. Vi som har NAF kan få våra matcher rankade ändå (mer info finns nedan).

• Kostnad: Gratis, vill du garantera din plats kan du swischa 150kr till 0768191744 som pantavgift som återbetalas vi registreringen den 4:e januari.
  • Plats: Banjogatan 4 94332 Öjebyn (Piteå Kommun)
  • Max antal deltagare: 10
  • Antal matcher: 4
  • Sista anmälningsdag: Måndag 30:e December klockan 23:59
  • Deadline att lämna in roster: samma som anmälningsdag

Använd https://bbtc.pl/ gör en PDF och skicka till halkbanan.harvest@gmail.com

NAF-medlemskap är frivilligt, uppge NAF nummer i rostret när du anmäler dig om du vill ranka matcherna på NAF. Även matcher mot icke-NAF medlemmar kommer räknas för dig tack vare deras nya lösning att det räknas som att du spelat mot the “NON-NAF coach”

Anmälda:

• Rainmaker (Arrangör)
  • Mix (Arrangör)
  • ZeroFr3ak (pantad)

Intresserade:

• Marty33 (inte pantad)
  • Pitehunken (inte pantad)
  • Frantic (inte pantad)
  • Nettogrossen

Först till kvarn gäller. Men de som betalar pantavgift får förtur över de som inte gör det. Pantavgiften återbetalas om man får förhinder (som meddelas senast 3:e januari)

Schema:

• 09.00 - 09.30 - Registrering
  • 09.30 - 11.45 - Match 1
  • 11.45 - 13.00 - Lunch
  • 13.00 - 15.15 - Match 2
  • 15.30 - 17.45 - Match 3
  • 17.45 - 18.15 - Rast
  • 18.30 - 20.45 - Match 4
  • 20.45 - Avslut
  • 21.00 - Efterfest i Mix Pubb

Rosterregler

We will use Swedish Nationals 2025 roster rules.

Comments

• Fan vad nice! Om det blir (som vanligt) bara norrbottningar som vågar dyka upp kan vi skjuta på gamestart en halvtimme? Finns de som vill bila från Umeå på morgonkvisten (ja jag vet att USB inte tär nådiga för er men ni från Pite är ju fan så mycket snällare än vi som kommer från "Norrlands Huvudstad" hehehe @coma, @Oberwald_1, @KaithOEX, @Aos mf :P =)

• Det ska gå att ordna 😊

• edited November 20

Det är för att Piteå är er lillebror, Umeå är ju Sundsvalls lillasyster, klart vi uppfattas som elaka.

• @Frantic kommer du från Sundsvall?

• edited November 20

@coma & @Oberwald_1 Pite är med som en adoption skulle jag vilja säga, Skellefteå är lillebror det sjunger de till och med i låten Gröna djävlar av Lost Bastards https://youtu.be/Iqao3PCvuJA?si=MxPejnuh4gbgZQVD&t=93

Vad Sundsvall är vet jag faktiskt inte, förmodligen mellanraden i familjen älskad av alla men förstår det inte själv och som alltid vill hävda sig mot den äldsta samtidigt som de vill kunna skylla på att vara för ung och oförståelig när det börjar hetta til. 🤭

• Jag förstår ingenting så antar att det gäller sport

Sign In or Register to comment.