PSA: Active teams

Hej

Vi verkar ha lite småstrul på sidan kopplat till att vi har väldigt många aktiva lag. Som koden är skriven så verkar det krävas en hel del datahantering för att skapa den listan. Jag kan själv inte få länken att fungera på flera webbläsare. Sidan timar ut. Visar sig att det fortfarande går bra om man använder Edge men...

Om ni vet med er att ni har fler aktiva lag än ni just nu behöver så får ni gärna posta namnen här så deaktiverar vi dem. De kan alltid återaktiveras om ni vill gå tillbaka till dem vid ett senare tillfälle.

Comments

• Välj ett datum, kolla vilka coaches som inte loggat in på sidan sedan dess, inaktivera alla deras lag?

• edited October 1

@Bitter, @Chrixx och @grumplekins verkar ha många lag. Tyvärr får man ju inte hela listan...

• @Mago Bra ide. Ska göra det också. Sen väntar jag att gå in och pilla på aktiva coacher tills de ger tummen upp.

• edited October 1

Jag vet att jag har en dublett av Plötslig Banlonskräck, det skulle kunna tas bort.

Sedan skulle även Full metal ödla, Byråkraterna och Pepparkakspojkarna kunna få somna in för gott.

edit: eller kan jag ta bort lag själv? Hittar ingen sådan funktion.

• På hemsidan? Jag ska kolla vilka som kan stekas

• Har plockat bort ett par lag som aldrig spelat en match

• Kan rensas en del av det man har, tror det bara är de som man kör med nu som är av intresse så resten kan inaktiveras. Är då nedan som kan inaktiveras:

kabuki gits

Untested men

Rage Smurfs

Cold-blooded Gents

Badlandz Gatorz

• edited October 1

@Bitter endast commishes kommer åt funktionen.

Tack till alla som svarar. Går igenom listan under veckan.

• edited October 1

Bredängs Höstlegendarer

BRÉDING MIGHTY MICES

Masters in Monochrome

Warpstone City Handgrenades

kan inaktiveras

• Jag knäckte en massa av mina

• Följande kan inaktiveras från mig:

New Mill Cheezemongers

Bogville Princesses

Redpeak Drummerboyz

Millhill Entropics

• Om man kan re-aktivera vid behov så kan alla mina lag inaktiveras, utom det nu spelar nu - Aspudden Agnostics. Med tanke på hur det har gått i ligan hittills har jag faktiskt inget emot om du inaktiverar det rövgänget också!

• Jag har gått igenom lagen listade ovan och stängt av de flesta. De kan återaktiveras vid behov. Hade inte hjärta att stänga av Ding Dong. Hoppas de återvänder för trippeln. Insåg också att man kan stänga av lag som hör till coacher som inte spelare längre. Så några sådana strök också med. Listan är nu så kort att jag kan ladda sidan när jag använder Firefox. tutlur tutlur

Sign In or Register to comment.