UK Masters 29-30 november 2025
in Turneringar
En ny turnering som verkar lite ambitiös är på gång i York nästa år. Hålls på ett fyrstjärnigt hotell.
Hälften av biljetterna är reserverade för spelare som deltagit i Eurobowl de senaste åren så eventuellt blir det tungt motstånd!
Jag kommer antagligen att ta mig dit, tror det blir en hit.
Comments
Lagt in den i turneringskalendern @Ozt .
Jag är intresserad. @Ozt när släpps biljetterna?
De släpptes någon dag sen.
Men inte Nafc-tryck på dem.
@Ozt Jag vill åka så anmäler mig nog ganska snart
1150 för alla blir tufft för de lag som skulle behöva lite mera pengar för att få ihop sitt lag.
Discordkanal
https://discord.gg/vm97a6u7V5
Jag har anmält mig.
Jag har också anmält mig
Grymt!
Kul att vi blir ett knippe!
Får kolla nästa månad om man kanske ska åka dit. Betalar man allt redan nu eller, flyg hotell etc?
Än så länge bara biljett till turneringen
flyg går nog inte ens att boka än
okej, då har jag betalat själva biljetten iaf. 👍️
snackat med regeringen. Tror det är safe för mig att boka in också!
Fick länk till rumsbokning nu. Någon som har lust att dela rum? Twin bed tänker jag mig då förstås.
Jag siktar på eget men har inte fått länk än
@Duckwing har du fattat om man kan boka även natten till måndag med rabatt?
Jag är intresserad, ryker biljetterna fort tro?
@grumplekins Vad jag förstod av infon kan man det men man måste mejla hotellet och be om det
Jag kan tänka mig att dela rum med någon. 👍🏻
Du kan se hur många som finns kvar. Gå in på register sidan och skrolla ner. Du ser alla anmälda samt hur många.
@Pertan Jag har bokat ett Twin room fredag till måndag för 810 GBP. Det blir ungefär 5500 kr/person.
EDIT: Jag håller dock på och mejlar dem och frågar om discounten. Det kanske kan bli billigare.
@Duckwing jag tycker det känns saftigt, även med rabatten. Och det verkar svårt att få enkelrum vilket jag tror mänskligheten behöver att jag tar. Jag har hittat en B&B hyfsat nära som passar mig bättre - har en icke-bindande reservation där. Lite promenad före och efter spel gör mig nog gott.
@grumplekins vilket är det? Ska oxå kolla på alternativ då 5500 känns lite väl mycket i plånboken..
@Pertan svar i pm
@Duckwing om man följer länken som Brendan skickade så får mat ett dubbelrum för £139/natt, dvs 278 för två nätter.
Det är ju något billigare än £810. Dock så är det ju bara två nätter istället för tre om man stannar till på måndag.
@Pertan Precis, länken gäller bara för två nätter. Vill man ha rabatterat pris för tre nätter måste man mejla hotellet, men hotellet har inte svarat än.
@Duckwing okej. Då kan vi se vad dom svarar. Annars kör jag med Grumple förslag.
@Duckwing jag har fått svar från Hotellet och om jag bokar ett rum för två med en extra kväll till måndag så blir totalkostnaden 212£ per näsa.
Så om någon vill dela ett rum med mig så tänkte jag boka ett dubbelrum inom kort.