NAFC 3-4:e maj 2025
Kopierat från Facebook.
”A change to ticketing for the 2025 NAF champs.
Tickets for the 2025 NAF Championship will be allocated using a google form. They will be offered on a first come first served basis, determined by the time stamp on completion of the form.
The form will be available on the NAF championship website (tickets section) from *19:00 (GMT+1) on September 14th*.
www.nafchampionship.co.uk
The website will be updated in the coming days to reflect this and will also contain the 2025 rule pack (which is very similar to this year’s RP).
By completing the form you are stating that you are available to attend the NAFC on May
3rd and 4th 2025 and will commit to paying the £60 per person ticket fee.
Tickets will be allocated on a first come first served basis, with a maximum of 300 spaces
available for individuals (18 spaces have been reserved for under 18 schools players).
If more than 300 tickets are requested then a reserve list will be collated and communicated by email.
You can only complete one form and you can apply for a maximum of 4 tickets, attributing them to named individuals.
Once forms have been received you will be contacted within 1 week to confirm your place.
You will then be given payment details, accommodation booking details, and a deadline to send ticket payment - October 1st - if payment is not received the ticket will be offered to a reserve.
Due to the financial planning required for such a large event we will not be able to offer refunds.
We hope this method will add a layer of transparency and fairness to the payment process, and importantly will make the admin side of ticket management much simpler.
Any questions, feel free to ask ”
Comments
coolt. men också fy fan vilken biljettcirkus det blivit där.
Kanske dax att ta sig dig, hmm får kolla om jag lyckas norpa en biljett eller inte.
Jag har för mig att biljetterna tog slut efter ca 1 timme sist.
Varför begränsar dom sig till endast 300 deltagare, någon som vet?
@Juiblex för att det blir börjar bli jobbigt när det är 4 lag på samma pitch och man har en tjock hårig farbror som heter Steve i knät.
Lokalen brukar ta in 260-ish deltagare. Då får man plats med allt. Även några gubbar som säljer BB saker.
Jag är intresserad men tror inte att jag kan få garantier gällande ledighet på jobbet den perioden så jag får hoppa över :(
hade varit kul då det var en klassiker en åkte på när en började åka. men hysterin kring biljetterna drar ner det lite för mig, orkar inte den stressen :/
Det var grymt bra arrangerat i år så väldigt värt att åka på och en extra bra upplevelse att bo på the Orchard (venue-hotellet). Jag funderar dock på att åka på en annan turnering utomlands nästa år men inte bestämt vilken ännu.
Har någon fått besked om de lyckades boka i tid? Jag tror att jag var för långsam i år igen. :(
I år tror jag de gick igenom ganska många på reservlistan innan det blev dags för eventet. Så om du är pepp skadar det nog inte att skriva upp sig där.
Jag kommer tyvärr inte åka nästa år. Gillar annars miljön, turneringen, blandningen på folk och närheten till Warhammer World jättemycket.
jag glömde helt av att bokningen var den här helgen :p
Jag signade upp mig på reservlistan idag, vilket antagligen betyder plats 4000 i kö.