Runda 1 ==> 1 Sep.

Då är första rundan igång och jag vet att många redan har varit i kontakt med sin första motståndare (bra jobbat)!

Lycka till och spelartaktiken är att alltid rulla Pows och 6:or....

Comments

• Jag och Simon drar vår match runt lunch, får se om vi blir först ut 😀

• Fråga till Commish:

Försökte köpa en Apo till mitt lag men fick följande felmeddelande;

Vet ni vad det kan vara för något?

• Den menar nog att tuffa människor spelar utan vare sig rerolls eller apo.

• hehe fullt möjligt men insåg att tre skadade spelare på en match var lite för många. :P

• edited August 23

Känner också att du tog för många CAS @Pertan … för att jag skulle fått bättre förutsättningar nästa match med 300K+ i inducement än jag får med 145 K…

• Vilka bord är våra just nu?

Jag och @Zalmour tar iaf nåt av dem på torsdag 29/8.

• 20, 21 och 22. De vid fönstret i stora rummet.

• Kan jag och Sajkiq boka ett bord till vår match den 5/9? Kan ta bord 20 för enkelhets skull. Löser man betalning för bordet med Alpha på plats?

• @Wolleverine Antingen betalar man engångsavgift den kvällen man är där (vet inte om man kan betala på plats eller om man får göra det på hemsidan) alternativt så löser man ett årsmedlemsskap.

• edited August 24

Flyttat till annan tråd.

• @MuminSlayer & @Zalmour tar bord 20 nu på torsdag (29e AUG)

@Chrixx & @Nyaga tar bord 21 nu på torsdag (29e AUG)

• @Duckwing vill du spela nu på torsdag? kl 19?

• @grumplekins Jag försökte mejla dig men jag ser nu att jag glömde klicka på "skicka".

Jag har litet svårt att hinna vår match på torsdag. Kan du spela på tisdag? 

• Svårt för mig imorgon tyvärr… vi får ta det via mess.

• Jag och @Bim tar det tredje bordet nu på torsdag 29/8.

• I matchen Yla vs Hoppets är matchen godkänd trots att det saknas en registrerad death/regen.

Vänligen kolla igenom att allt stämmer innan ni godkänner matcher.

• Coacher hör upp!

Snart skall första runda vara spelad och klar och endast 1 match så har coacherna hört av sig och begärt uppskov.

Så snart som ni har har bokat något med er motståndare så gå in i matchrapporten och scrolla ner till dagen som ni har bestämt så att det datumet kommer upp i listan (se nedan). Det underlättar för Commish gruppen...

10 matcher kvar att spela i rundan (varav en med uppskov)....

Må bästa tärningsstrateg vinna!

PS. Samtliga sju rundor är nu införda i protokollet DS.

• Yeah! Hurraa för vår Commish!

• Jag och @Duckwing ska spela på fredag men kanske inte har matat in datum på sidan.

• Jag och Simon har kört vår match men har lyckats låsa in vår matchrapport på Alpha. Fixar det på fredag. Typ.

• Som jubbes bilder visar så har vi visst matat in tiden ;)

Sign In or Register to comment.