Anmälan till SNUBBL säsong 7 "Tre Små Grisar" - senast den 11:aug
Hoppas sommaren skiner för er alla - men ni kallas nu tillbaka till kanske världens viktigaste händelse ... SNUBBL säsong 7 "Tre Små Grisar"!
Anmälningstiden är nu äntligen kommen! Informera Admin (mig) via tydligt PM på discord alternativt Swebba hemsidan om du önskar vara med - alla får vara med, plats löses!
Eventuellt får en eller två hyvens coacher spela 2 lag för att få ihop det, återkommer med info närmare start!
Peta/påminn allt och alla, har de en puls så finns det hopp! PM till Admin samt korrekt anmälan ska senast vara inne 11:e augusti - dvs. om två veckor.
I PM ska de finnas info om vilket lag du spelar (om du avser nytt eller befintligt lag), ditt coachnamn samt om du kan tänka dig spela 2 lag (vid behov)
Följ instruktionerna längst ner på sidan (rubrik 3.2): https://fumbbl.com/p/group&group=14937&op=view Hör av dig till mig vid frågor - ser fram emot en ny fin säsong!
Comments
Bump
Jag kör en säsong till med befintligt lag, det kan ju bara gå åt helvete liksom 😂.
Glöm inte att anmäla dig och ditt lag innan den 11:e augusti - sista chansen nu!
Anmälningarna som de ser ut just nu - sista chansen nu om man vill vara med, hojta omgående i så fall!
Vet någon vem WannDee är? Om så kontakta mig, om ingen kontakt så kommer personen inte få vara med.
ehm... står inte vilket lag @Scisco ska spela... får vi välja eller blir det snotlings om han inte kan bestämma sig?? 🤣
Vad menas med rankkolumnen? Blir nervös över att ha rank åtta. Skulle vara precis lika nervös om jag hade rank två eller trettio också. Okända kolumner gör mig nervös.
Rank syftar på var i listan man hamnar när jag slår ihop alla divisioner från förra säsongen (och ändrar utifrån dem som åkte ner 2st o dem som åkte upp 2 st) - dock är de många som inte är med denna säsong så t.ex. åker ingen ner från mellanmjölk (eftersom de inte spelar denna säsong) så där "hittas inte två placeringar".
Dvs. uppefrån o ner lagt divisonerna på hög utifrån var personerna hamna förra säsongen i deras div sen justerat för demotion o advancement. detta för att de nu blir två divs och vi skär vid hälften och de ska vara rättvist var folket hamnar.
T.ex. 83Wotan kom 3:a i sin div... men alla andra 3 i högsta div:en ska inte medverka denna säsong... därmed blir nr 1 i division 2 nr 4 i rank dvs. Grumple. Tex. Grumple går inte heller upp två rankingar då de två lägsta i div 1 inte spelar denna säsong.
Både Bitter och Jimmibella går förbi Nilsson1224 då ni två var högst i er div och han var 1 av de två lägsta ... dock är suncar, som var den andra lägsta, inte med denna säsong... därmed går ni bara förbi Nilsson
Angående rankingen - Jag listade hur alla landade förra säsongen ... och la ihop alla divisioner - sen dela på två
Då blir det ju perfekt att jag smackar in goblins och sätter tryharden @Ozt på plats - lets get it on din mustaschbeklädda bloodbowlfantast 😂😎💥❤️🇸🇪🍆.
ANmälan nu stängd - säsongstart genomförd!
Hejja hejja till vinnarna!