Tidig kontaktannons inför Sala 2025

edited July 24 in Turneringar

Det sägs ju att SM i Sala 2025 är grejen som alla svala kissekatter har för avsikt att närvara på. Det är ju lång tid kvar, men jag har fortfarande stödhjulen på i turneringssammanhang, så jag vet inte hur snabbt folk bokar upp sig i olika konstellationer kring det här. Således tänkte jag redan nu börja skrapa i den ludologiska jordkällarens lite mer fuktskadade delar, i jakt på två mindre nogräknade lagmedlemmar. För det är väl tre man ska vara?

Här kommer därför min Blood Bowl-Tinderprofil:


Är du trött på att hela tiden vinna?

Skulle du vilja ingå i ett lag som känns mer som en tveksam arbetsmarknadsåtgärd än ett gäng atleter?

I så fall kan jag redan nu erbjuda en klädsamt fyllig medelålders man utan nämnvärd begåvning. En spillra med ett ansikte som bara en mor kan älska och vars primära spelupplägg är att innerligt hoppas att motståndaren råkar ramla av stolen och slå i mjälten.

Här pratar vi om laget med PRAO-skylt på bröstet. De tappert kämpande sluskarna som stångar sig blodiga i ett försök att korsa mittlinjen.

Vi kommer inte vara laget man skriver storslagna epos om. Måhända får vi en pizza uppkallad efter oss på det lokala stamhaket. Troligtvis en med ananas och besvikelse på. Men vi har ju varandra och det är något vackert när gråtande vuxna män kramas.

Så är du lätt desperat, saknar omdöme och tycker att en cage dive med ett troll känns som ett rimligt alternativ i de flesta situationer tycker jag att du ska slänga iväg ett pm, så kan vi se om ljuv lagkänsla uppstår.


edit: Fick napp. Hurra!

Comments

  • Jag intygar att detta är en god spelare som har 100% winrate mot mig. Plus att han är trevlig.

  • edited July 24

    Den här kontaktannonsen är ju perfekt!


    Bitter är numera tingad:) ”nobody puts bitter in the corner”

  • Förbannat roligt skrivet!

Sign In or Register to comment.